Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hvordan kan man vite at man er en av delene? Jeg leste litt på kjennetegn, og jeg kjenner meg igjen i begge deler jeg. På noen områder er jeg helt innenfor introvert, på andre områder innenfor ekstrovert. Vil ikke de fleste mennesker være som meg, altså passe litt til begge deler? Anonymous poster hash: ed084...517
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Jeg tenker det er gradvis skala, på samme måte som jeg tenker om homofili. Noen er helt det ene, andre helt det andre, mens de fleste ligger en plass i mellom. :-) Anonymous poster hash: 2c66e...feb
fine-phine Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Har lest en bok om akkurat dette og jeg lærte at man kan passe innenfor begge områder, men for min del tippet det mer over P den ene siden enn den andre. Tror nok mesteparten vil noe av begge, men det er ikke uvanlig å være så å si helt det ene eller det andre.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Alle er selvsagt litt av begge deler. Men i Norge er de fleste mest introverte. Anonymous poster hash: bfa80...71d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Alle er selvsagt litt av begge deler. Men i Norge er de fleste mest introverte. Anonymous poster hash: bfa80...71d Å? På alle sidene jeg har funnet, så står det at bare ca 25% av befolkningen er introverte. HI Anonymous poster hash: ed084...517
fine-phine Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Alle er selvsagt litt av begge deler. Men i Norge er de fleste mest introverte. Anonymous poster hash: bfa80...71d Kan tenkes du har rett, men bare for å ta opp diskusjonen så vil jeg si at det er forskjell på å være ekstrovert og utadvendt. Jeg tror at de fleste nordmenn sliter med å være utadvendt mot fremmede pga stor fremmedfrykt her til lands, men likevel trives best rundt folk framfor å sitte alene med en bok.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Enig med #6.. altfor mange tenker at ekstrovert = utadvent. Anonymous poster hash: 821f3...98b
Mamma_til_2 Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Det er fargekoder og grader av introvert og ekstrovert, introvert deler i gul og blå ekstrovert i grønn og rød ( tror det var de fargene, Ekstrem ekstrovert er rød ekstrem introvert er gul, blå 8g grønn er de som ligger på grensen men har mer trekk fra det ene enn det andre ( de fleste havner i den gruppen)
Tro smo konosoro Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Ekstrovert/Introvert er IKKE det samme som Utadvent/innadvent. Når det er sagt, så vil jeg anbefale deg å ta en Myers-Briggs personlighetstest. Gøy, og du får en pekepin på hvor du ligger i landskapet. Jeg er introvert, men utadvent
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Tror de fleste kjenner seg igjen i begge felt, men som nevnes ovenfor, noen er nærmere et nullpunkt på skalaen enn andre. Jeg er ekstrovert og finner energi i verden omkring meg. For å lade opp mentalt må jeg ha utfordringer, lære nye ting, treffe nye mennesker, gjøre spennende ting, være der det skjer osv. Men samtidig kan jeg også ha ønske om å trekke meg bort å være i fred. Det varer dog veldig kort da, før jeg igjen er klar for å være sosial igjen, treffe mennesker osv.
Puppen og lillemor Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 jeg er også introvert, men utadvendt! Liker liv og røre, elsker utfordringer på jobb osv! Men jeg henter meg inn igjen i ro og fred hjemme i min egen stue! Tok Myers Briggs en gang i sin tid.. husker ikke helt hva jeg var! "I" i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Hva gir deg erergi, HI? Dersom det er å ligge hjemme og ta det med ro er du mest sannsynlig introvert. Dersom det å være sammen med andre mennesker gir deg mest energi er du mest sannsynlig ekstrovert... Enkelt forklart Anonymous poster hash: 08e6f...033
Pobie Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 De som ligger midt i mellom kalles ambivert
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er introvert, men utadvendt. Anonymous poster hash: c1ede...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå