Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Ferien min starter egentlig på onsdag og varer frem til mandag neste uke. Merker at jeg er i veldig feriemodus allerede og i morgen skal jeg bort så kommer ikke på jobb før kl. 12 så det blir da en halv arbeidsdag. De timene jeg blir borte er ubetalt. Ville dere tatt ut ferie denne dagen istedet? Jeg vet det går bra om jeg gjør det, da slipper jeg jo å miste en halv dag med lønn og heller får en betalt feriedag + litt ekstra fri Anonymous poster hash: ac952...1fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Ferien min starter egentlig på onsdag og varer frem til mandag neste uke. Merker at jeg er i veldig feriemodus allerede og i morgen skal jeg bort så kommer ikke på jobb før kl. 12 så det blir da en halv arbeidsdag. De timene jeg blir borte er ubetalt. Ville dere tatt ut ferie denne dagen istedet? Jeg vet det går bra om jeg gjør det, da slipper jeg jo å miste en halv dag med lønn og heller får en betalt feriedag + litt ekstra fri Anonymous poster hash: ac952...1fb Betalt feriedag? Anonymous poster hash: 4eb30...1dd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Ferien min starter egentlig på onsdag og varer frem til mandag neste uke. Merker at jeg er i veldig feriemodus allerede og i morgen skal jeg bort så kommer ikke på jobb før kl. 12 så det blir da en halv arbeidsdag. De timene jeg blir borte er ubetalt. Ville dere tatt ut ferie denne dagen istedet? Jeg vet det går bra om jeg gjør det, da slipper jeg jo å miste en halv dag med lønn og heller får en betalt feriedag + litt ekstra fri Anonymous poster hash: ac952...1fb Betalt feriedag? Anonymous poster hash: 4eb30...1dd Ja, det var min umiddelbare tanke også. Anonymous poster hash: 6b2bf...369
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Det er jo noe du må avklare med arbeidsgiver. Det er jo ikke usansynlig at du har noen arbeidsoppgaver det forventes at du gjør ferdig før du tar ferie. Anonymous poster hash: 61b30...f47
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Fikk ferie så da starter ferien min i morgen. Juhu Har betalt ferie så derfor får jeg betalt i morgen selvom jeg tar ferie. Eller, jeg har jo allerede jobbet opp den betalingen, men får full lønn da Anonymous poster hash: ac952...1fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Fikk ferie så da starter ferien min i morgen. Juhu Har betalt ferie så derfor får jeg betalt i morgen selvom jeg tar ferie. Eller, jeg har jo allerede jobbet opp den betalingen, men får full lønn da Anonymous poster hash: ac952...1fb Altså... Du vet at de feriepengene du får bare er tvungen sparing, og at derfor får litt mindre utbetalt hver måned pga det? Det er ikke betalt ferie... Arbeidsgiveren trekker deg i lønn for totalt antall uker ferie du skal ha i 2015 typisk i juni eller juli måned, og så får du de pengene de har spart for deg i fjor. Anonymous poster hash: 6b2bf...369
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Ikke vær så snerpete da! Du forstår sikkert at Hi mener at hun ikke blir trukket i lønn, ikke sant? God ferie, HI 😊 Anonymous poster hash: 78736...49b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Ikke vær så snerpete da! Du forstår sikkert at Hi mener at hun ikke blir trukket i lønn, ikke sant? God ferie, HI Anonymous poster hash: 78736...49b Takk! Skal kose meg masse. Skal på tur med mannen. Første gang vi skal på tur alene etter vi fikk barn Anonymous poster hash: ac952...1fb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Ikke vær så snerpete da! Du forstår sikkert at Hi mener at hun ikke blir trukket i lønn, ikke sant? God ferie, HI 😊 Anonymous poster hash: 78736...49b Men det er jo akkurat der hun tar feil. Hun BLIR trukket i lønn. Bare ikke denne måneden. Anonymous poster hash: 6b2bf...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå