Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Det var ikkje bra. Når jeg slipper ut magen, så er det 7 cm mellom åpninene på bunaden. 7 cm.....sikkert 10 cm mellom hektene. Hvor langt kommer jeg til 17 mai?? Har jeg noen mulighet til å få lukket hektene på stakken? Jeg får ( så vidt ) igjen hektene på vesten. Håper noen kan gi meg motivasjon, og peptalk, oppmuntring. Men ikke minst sannheten, KAN jeg greie eet, eller er det urealistisk?? Anonymous poster hash: 93a31...cbc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 4 måltider om dagen, halver porsjonene dine og null småspising mellom måltidene! Vips så har du gått ned mange kg før 17.mai Anonymous poster hash: 3f162...a8a
Serepta Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Kutt ut sukker og søtningsstoffer. Tenk over hva du spuser, spis lite og ofte. Litt bevegelse skader ikke, men kostholdet er det viktigste. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 I ånden av trolletråden: jeg er pen men får faen ikke lov til å skryte av meg selv! Jeg passer fremdeles i bunaden min som jeg fikk til konfirmasjonen. Jeg er i midten av 30-årene og holder meg jævlig godt! Anonymous poster hash: 0168d...a9a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Hvor mange kilo har du gått opp siden bunaden passet og hva veier du nå da? 7 cm på 10 uker er helt oppnålig så lenge du har litt å ta av. Det er værre om du i utgangspunktet var veldig tynn. Da bør du heller sy ut bunaden. Anonymous poster hash: d4ebc...cc6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 I ånden av trolletråden: jeg er pen men får faen ikke lov til å skryte av meg selv! Jeg passer fremdeles i bunaden min som jeg fikk til konfirmasjonen. Jeg er i midten av 30-årene og holder meg jævlig godt! Anonymous poster hash: 0168d...a9a mumle, mumle, mumle.... Anonymous poster hash: 93a31...cbc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Det var ikkje bra. Når jeg slipper ut magen, så er det 7 cm mellom åpninene på bunaden. 7 cm.....sikkert 10 cm mellom hektene. Hvor langt kommer jeg til 17 mai?? Har jeg noen mulighet til å få lukket hektene på stakken? Jeg får ( så vidt ) igjen hektene på vesten. Håper noen kan gi meg motivasjon, og peptalk, oppmuntring. Men ikke minst sannheten, KAN jeg greie eet, eller er det urealistisk?? Anonymous poster hash: 93a31...cbc I og med at det er 12 uker til 17 mai, så tror jeg du kan komme et godt stykke på vei. Kutt snop, brus og alt som gir deg oppblåst mage.Kjøp deg rockering og rokk i vei. På 12 uker kan du forandre masse:) Anonymous poster hash: 3dacf...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå