Gå til innhold

Flere som ikke liker å være gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater det. Man kan ikke ligge som man vil har vondt overalt, er sint og lei seg om hverandre, mange følelser og bekymringer, mot slutten er man som en svær, strandet hval som puster og peser og ikke orker noe som helst... Er jeg alene om å ikke like og være gravid?

Anonymous poster hash: d0eef...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke å være gravid heller, synes det var brysomt med all oppmerksomheten man fikk.

Anonymous poster hash: a68ec...f64

Skrevet

Fikk invalidiserende bekkenløsning, sov ikke pga smerter de siste 4 mnd. Svangerskapsforgifning så tvillingene måtte tas med KS en mnd før termin, steriliserte meg under KS.

Anonymous poster hash: a14e6...577

Skrevet

Jeg hatet å gå gravid, og vil ikke gjøre det igjen. 

Skrevet

For ikke å nevne stikkingen/prikkingen av føtter full av vann, problemer med å gå, problemer med spise uten å få magesyre og at alle plutselig tror det er greit å ta på magen din!

Anonymous poster hash: b0984...5f4
Skrevet

Jeg hater det. Snart over i 3 trimester, kaster mye opp og er helt ubrukelig grunnet kvalme enda. Slik har det vært siden uke 5. Hadde ikke trodd at jeg måtte kaste bort så mye verdifull arbeidstid på dette.

Anonymous poster hash: 0f32d...7a7

Skrevet

Ja! Og så må det selvfølgelig vare så lenge..

Anonymous poster hash: d0eef...a35

Skrevet

Dette er mitt 2.svangerskap og jeg teller ned på ukene. Er i uke 25 og kaster opp hver dag. Har bekkenløsning som gjør meg ganske låst til hjemmet. Og så er jeg lei av å tenke på hva jeg spiser når jeg er på restaurant eller hos andre. Er plagsomt redd for toxoplasmose siden jeg har katt. Gleder meg veldig til å møte babyen min i sommer og å ha henne i armene mine i stedet for i magen :) Men, sist fødte jeg for tidlig, så holder ut alt og håper veldig på å gå til termin denne gangen. 

Anonymous poster hash: c075d...27b
Skrevet

Går gravid med nr 4 og plages med masse. Pustebesvær, halsbrann fra helvete, kvalme og invalidiserende bekkenløsning. Holder på å bli sykmeldt 100 %, sover ikke om nettene og orker så vidt å gå opp trappa hjemme. Hvert eneste forsøk på husarbeid i mer enn 5 minutter medfører astmaanfall og smerter i korsryggen.

På samme måte som jeg hater å føde og blir provosert over dem som sier at jeg må glede meg fordi det er POSITIV smerte. Vel, for meg er det ren tortur, om det er positiv eller negativ smerte driter jeg i.

Anonymous poster hash: 1ac67...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...