Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Datteren min har vært på samvær hos faren og kommer hjem etter bhg idag. Hadde besøk av niesen min og faren hennes som sov her i natt, hun har vært på vinterferie og skal reise hjem med fly. Samboeren min har starta i ny jobb idag, første dag etter pappaperm! Så nå er det meg som skal jobbe deltid frem til høsten, til vi får barnehageplass. Vi har mulighet siden jeg er vikar og kan velge vakter selv, og utsette bhg start til hun er 16 mnd. Føler det er en fin løsning for oss. Åh, men nå virker huset så innmari tomt! Jenta på snart 11 mnd sover. Stillhet.. Anonymous poster hash: 36c42...843
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 NYT! Anonymous poster hash: 590aa...589
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Hørtes deilig ut! Her er det første fridag uten barn på 4 uker.. De har vært mye hjemme pga sykdom de siste ukene, og resten av tiden har jeg jobbet. Helt merkelig å være alene.. Anonymous poster hash: 9f400...b90
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Skalprøve og nyte Jeg og vesla skal gå oss en tur i solskinnet etterpå. Det er LITT deilig og kunne få tilbringe mer tid sammen med henne igjen! Anonymous poster hash: 36c42...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå