dolsi Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Ny uke og nye muligheter!😊 Hvem er med?? Jeg sto i ro på vekta uke 8....men ikke så rart når man spiser alt man kommer over i løpet av helga...denne uka er det litt jobb og resten vinterferie. Blir en utfordring men skal ikke gå opp allefall! ☺
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har ikkje spist snop siden 3 Jan. Men har halvert matintaket. Minus 9 kg. Â Anonymous poster hash: 76ea8...b11
Gjest Tale30 Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Fortsatt med. Og nå har vekta begynt å kryyype nedover. Er nå 75, så minus 2 kg. Skal ned til 67-68 før sommeren, håper jeg  Har ikke smakt godteri, yoghurt, kaker eller snacks siden nyttårsaften fem på tolv
Gjest Tale30 Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Fortsatt med. Og nå har vekta begynt å kryyype nedover. Er nå 75, så minus 2 kg. Skal ned til 67-68 før sommeren, håper jeg  Har ikke smakt godteri, yoghurt, kaker eller snacks siden nyttårsaften fem på tolv Må sies at jeg har vært oppe i 81 - så jeg er i alle fall mindre enn for 1 år siden.  Får kommentarer på at jeg har smalere midje og mer markert ansikt, så det har vel sin effekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå