Gå til innhold

det er 10 uker til konfirmasjon..........får ikke på bunaden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh my goood.....

Rekker jeg å få inn livmålet mitt på 10 uker???

Anonymous poster hash: fcef2...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig får du inn livmålet om du vil. Spørsmålet er jo hvor mye som skal til for å komme inn i bunaden.

Å gå ned fem kg burde ikke være noe problem, og går du f.eks. på lavkarbo kan du gå ned mer. Men gjør det ordentlig, ikke gjør det med pulverkurer eller slikt, da spretter du bare opp igjen etterpå.

Anonymous poster hash: 8d70b...eef
Skrevet

Hvis du har lakt deg ut så mye at du har blitt overvektig bør du jo gjøre noe med kroppen. Alternativt kan de fleste bunader sys ut.

Anonymous poster hash: 577b9...bbb

Skrevet

Jeg har hekten heeelt ytterst på stakken. Sånn at skjorta egentlig vises der....burde vel inn 5 cm sikkert, slik at jeg kunne flytte hempa, og stoff stykkene overlappet litt.....

Men 5 kg....5 cm.......10 uker......???

5 miliarder situps????

Skrevet

Jeg har hekten heeelt ytterst på stakken. Sånn at skjorta egentlig vises der....burde vel inn 5 cm sikkert, slik at jeg kunne flytte hempa, og stoff stykkene overlappet litt.....

5 miliarder situps????

Kosthold - kosthold og kosthold, det er det som er viktigst!!! Da er ikke 5 kg så mye, spesielt ikke kom du trener i tillegg. Sats da gjerne på en kombinasjon av styrketrening og kondisjonstrening slik at du får forbrent nok. Satse også på stabilitetstrening som en del av styrketreningen din.

Men kostholdet er det viktigste!

Skrevet

Dette har jeg ikke prøvd selv: men mange har hatt oppstrammende effekt av de tunge rockeringengene?

Anonymous poster hash: 42c11...64f

Skrevet

Prøv med hold-in singlett under bunadsskjorta :)

Anonymous poster hash: d5adb...172

Skrevet

Kosthold, trening og hold-inn.......da er det bare å brette opp ermene.....

Skrevet

Selvfølgelig får du inn livmålet om du vil. Spørsmålet er jo hvor mye som skal til for å komme inn i bunaden.

Å gå ned fem kg burde ikke være noe problem, og går du f.eks. på lavkarbo kan du gå ned mer. Men gjør det ordentlig, ikke gjør det med pulverkurer eller slikt, da spretter du bare opp igjen etterpå.

Det gjør man etter lavkarbo også når man begynner å leve normalt igjen. Hadde gått for mindre porsjoner med sunn mat i stedet for.

Skrevet

Jeg gikk ned 8 kg på 5 uker kun ved å trene 30 day shred annenhver dag

Anonymous poster hash: b41f4...759

Skrevet

Jeg trente også 30 day shred, tok ikke av så mange kg med 5 cm rundt midjen forsvant i løpet av 1 uke. Veldig effektivt!

Anonymous poster hash: de719...55f

Skrevet

Jeg HAR prøvd 30 days shred. Men etter ennuke hadde jeg så vondt i knærne at jeg knapt kunne gå. Både inni, og i senene på siden bak på knærne.

Så det treningsopplegget er ikke tingen for meg.

Skrevet

Sy den ut.

Easy peasy

Anonymous poster hash: 6fafd...9b1

Skrevet

Jeg HAR prøvd 30 days shred. Men etter ennuke hadde jeg så vondt i knærne at jeg knapt kunne gå. Både inni, og i senene på siden bak på knærne.

Så det treningsopplegget er ikke tingen for meg.

Man får vondt i knærne i begynnelsen. Det går over.

Anonymous poster hash: 9e0e9...5c1

Skrevet

Det var veldig veldig vondt altså...ikke bare litt.....så jeg ga opp.... det er jo ganske stor belastning på knærne da....

Skrevet

Ja - det rekker du! Send meg gjerne en melding hvis du vil vite hvordan :)

Skrevet

Boken 12 uker til en smalere midje. Du går ned 10 kg på 12 uker.

Anonymous poster hash: d6778...cd4

Skrevet

Det var veldig veldig vondt altså...ikke bare litt.....så jeg ga opp.... det er jo ganske stor belastning på knærne da....

Om det var så vondt har du enten kneproblemer eller er så tung at knærne dine ikke tåler belastning av trening. Om du har kneproblemer eller er for tung må du få et treningsprogram som er tilpasset deg. Jeg får også veldig vondt i starten, men det går som sagt over. Grunnen til at du får vondt er fordi du bygger muskler raskt på steder hvor du vanligvis ikke bruker musklene (feks rundt kneleddene) 

Anonymous poster hash: 9e0e9...5c1

Skrevet

Boken det refereses til her er vel den til britt Nordstrand ellervhva hun het. Jeg har den.

Tung, ja, 168 og 85 kg eller der omkring.

Skrevet

Du går lett ned 10 kilo på 10 uker om du går inn for det! Men da må det gjøres orntlig... Har tatt av ti kilo med lavkalori ved hjelp av appen Lifesum

Skrevet

5 miliarder situps????

Situps vil gjøre magen din strammere men ikke nødvendigvis så mye flatere. Da må du fjerne fett. Jeg gikk ned 8 kilo på 8 uker da jeg gikk på lavkarbo. Det eneste jeg gjorde var å kutte ut brød, poteter, ris og pasta. Jeg spiste meg mett og følte aldri at jeg sultet. Vanskelig å si om du vil få samme resultat, alle er jo forkskjellige, men jeg tror det er veldig sannsynlig at du vil klare å gå ned 5 kg på 10 uker hvis du går inn for det. 

Skrevet

Det gjør man etter lavkarbo også når man begynner å leve normalt igjen. Hadde gått for mindre porsjoner med sunn mat i stedet for.

Jeg tenkte ikke ekstremvarianten av lavkarbo.

Hvis HI har lagt på seg såpass mye så er det jo tydelig at det hun gjør når hun "lever normalt" er noe som ikke er bra for kroppen hennes. Da vil en variant av lavkarbo som nytt og varig kosthold trolig være løsningen. Man kan spise sunt og godt og slippe å være sulten selv om man går ned i vekt og etterpå beholder vekten.

Skrevet

Rockering! Jeg klarer lett 5 cm på en mnd. ( og eser ut igjen etterpå ;). Så sånn går no dagan.

Anonymous poster hash: a0d3c...68d

Skrevet

Hmmm, jeg har rockering, men hver gang jeg begynner blir jeg blåsvart og greier ikje bruke den på en uke...... men kanskhe jeg burde ta det oppatt.....

Skrevet

Hmmm, jeg har rockering, men hver gang jeg begynner blir jeg blåsvart og greier ikje bruke den på en uke...... men kanskhe jeg burde ta det oppatt.....

Hvilken sart nellik er du egentlig? Får vondt i knærne av å trene, store blåmerker av rockering? Det høres ut som om motivasjonen ikke er helt på topp...

Anonymous poster hash: de719...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...