Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Ble sittende å se på den nå på tv6 men fikk ikke med alt på slutten. Var vel en dypere betydning der eller misforsto jeg? Noen som kan forklare/ oppdatere meg?😳 Anonymous poster hash: a895b...58c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Neiiiii.... Var den i dag?? Elsker den filmen... Anonymous poster hash: 403b9...922
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Neiiiii.... Var den i dag?? Elsker den filmen... Anonymous poster hash: 403b9...922 Men da må du jo svare meg😂 Ble så nysgjerrig her. Så hab plutselig snakket om moren og en kokk. Jeg så verken begynnelsen eller hele slutten- var noen som våknet her så fikk bare med meg bruddstykker på slutten. Var ikke tigeren i båten i det hele tatt? Anonymous poster hash: a895b...58c
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Neiiiii.... Var den i dag?? Elsker den filmen...Anonymous poster hash: 403b9...922 Men da må du jo svare meg Ble så nysgjerrig her. Så hab plutselig snakket om moren og en kokk. Jeg så verken begynnelsen eller hele slutten- var noen som våknet her så fikk bare med meg bruddstykker på slutten. Var ikke tigeren i båten i det hele tatt?Anonymous poster hash: a895b...58c Det er jo hele poenget!!! VAR tigeren i båten? Eller symboliserer tigeren noe annet?? Symboliserer egentlig alle dyrene andre personer? Anonymous poster hash: 5f9c0...c8d
Pobie Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Jeg leste boka og likte den ikke pga slutten. Gadd ikke å se filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå