Gå til innhold

Flere med aktive små? :-)


Mie93

Anbefalte innlegg

Er i uke 30 nå og har en ekstremt aktiv baby! Leste tidligere at du kunne kjenne om barnet låg med hodet ned, dersom han sparket deg i ribbebeina. Og det har jeg forsåvidt kjent, men jeg har kjent det alle andre plasser også! Han er over alt hele tiden og ligger ikke i ro i mer enn 7 sekunder om gangen, kjenner spark i alle ender samtidig. Litt tidligere kom det plutselig en liten kul ut av siden på meg, og jeg lurer på om det var hodet? Altså det var ikke så dramatisk som det høres ut, men du kunne se at det var en liten kul utenfor liksom. Jeg tok på det og det kjentes i hvert fall ut som det kunne være et hode (dette er kanskje en litt spesiell forklaring, men jeg har aldri vært borti noe lignende før). Har dere opplevd noe sånn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ har en aktiv jente. Ul sliter dem å følge med ho og ta bilde siden ho sprell så mye. Kjenner både oppe og nede samtidig så usikker kossn vei ho e nu.. jm fortalte idag at de kan finne på å strekke sæ så kanskje d e d man kjenner når man kjenner oppe og nede.. Lurer på om d e babyen som utløser så mange kynnere hos mæ for får de når æ ligger bare i senga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...