Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Ang ny mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i over 3 år, ble ganske såret og annet sist..

Nå er det dukket opp en mann som kan være noe for meg,men jeg kjenner jeg vegrer meg litt..

Men han har ting på stell,han er lett å prate med og det er nok litt fordi han virker utadvendt og glad i folk,han har de samme verdiene som meg,vi er på samme plass i livet også er jo han litt søt da :)

Saken er at jeg ikke får sommerfugler i magen eller noe når jeg treffer han..Altså den ene gangen jeg har truffet han. Det er en venninne som vil spleise oss :) Så,skal jeg treffe han litt og se hva som skjer, eller er det ingen vits i? :P

Anonymous poster hash: be3da...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt sett han igjen. Du har truffet han  1 gang? Kanskje sommerfuglene kommer neste gang?:) Ta det rolig å treff han igjen er mitt råd:) Hva kan det skade? Tenk om han er The One?:))

Anonymous poster hash: a19d4...796
Skrevet

Jeg bare syns det er litt rart på en måte,og skummelt :P

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Ble så til de grader såret sviktet ydmyket og tråkka på sist. Og har selv møtt en mann nå. Jeg har møtt han en del på 2 måneder nå. Og det var først i går jeg fikk litt sommerfugler i magen. Det eneste som har skjedd mellom oss er kyssing.

Jeg er fortsatt veldig prega av bruddet og tror at det legger en stor demper på følelsene. Og han vet om det.

kan det være på samme måte for deg? At du er redd for at det samme skal skje igjen?

Jeg er redd for å bli lurt igjen. Aldri følt meg bra nok så hvorfor skal jeg være det for en ny mann Og redd for å stole på han.

Anonymous poster hash: 88d71...6ab

Skrevet

Siden du ble såpass såret forrige gang, prøver du sikkert ubevisst å beskytte deg selv. Dessuten er det jo ofte at sommerfugler kommer etter at man har blitt litt mer kjent! Jeg synes definitivt du skal gi det en større sjanse!!

Skrevet

Jo, det handler nok om at jeg er redd og ikke vet om han er til å stole på..Har ikke lyst til å bli såret igjen.

Men det var disse sommerfuglene da, jeg har ikke vært i mange forhold og vet derfor ikke hva jeg kan forvente meg :P

Skrevet

Dytter da jeg lurer på om andre kjenner seg igjen. Altså at sommerfugler og følelser kommer etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...