Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Vi ønsker veldig leilighet i Oslo. Har stort hus her ( 1.5 t unna ), jobber i Oslo, pendler. Ønsker oss en hybel å ha til lange dager og litt som "hytte"! Vi har utbetalt ca. 70.000kr til sammen, og betaler 14.000kr på huslånet i dag. Vi tenker en hybel mellom 1.5-2 mill. Så dette inkl husleie blir da på rundt 8000kr Hvis vi tar i, så går da 26.000kr til lån/husleie. Resten skal dekke studielånregning, Internett, telefoner og alt det som hører med. Tanker? Anonymous poster hash: 828e4...5e3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Dytt Anonymous poster hash: 828e4...5e3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg tenker at en liten leilighet i Oslo er en veldig god investering uansett. Det vil alltid flytte nye studenter og nyansatte til byen og de leilighetene tjener man alltid på. Og dere klarer det økonomisk om dere vil. Jeg hadde gjort det:) Anonymous poster hash: 73a06...fea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Tåler dere 7-10% rente? Hva dere har utbetalt sier lite, hvor mye har dere i forbruk? Anonymous poster hash: 45efd...baf
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Praktisk for mannen å ha et eget sted til elskerinner Anonymous poster hash: 22f43...c85
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Praktisk for mannen å ha et eget sted til elskerinner Anonymous poster hash: 22f43...c85 Herregud for et svar!Ikke alle menn tenker som deg heldigvis. Det er jeg som ønsker det mest så jeg kan ha en knullebule! Det jeg tenker med leiligheten er også at den er enkel å leie ut om det skal være sånn at det kniper. Vi skal ha leilighet enten på Majorstua, løkka, Carl Berner, St.hans haugen, Bislett eller Frogner, så utleie vil ikke være noe problem i så tilfelle tenker jeg. Anonymous poster hash: 828e4...5e3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Praktisk for mannen å ha et eget sted til elskerinner Anonymous poster hash: 22f43...c85 Herregud for et svar!Ikke alle menn tenker som deg heldigvis. Det er jeg som ønsker det mest så jeg kan ha en knullebule! Det jeg tenker med leiligheten er også at den er enkel å leie ut om det skal være sånn at det kniper. Vi skal ha leilighet enten på Majorstua, løkka, Carl Berner, St.hans haugen, Bislett eller Frogner, så utleie vil ikke være noe problem i så tilfelle tenker jeg. Anonymous poster hash: 828e4...5e3 Og du tror du finner en leilighet på Majorstua, Frogner osv for under 2 mill? Unnskyld at jeg ler... Anonymous poster hash: 74211...86f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Praktisk for mannen å ha et eget sted til elskerinner Anonymous poster hash: 22f43...c85 Herregud for et svar!Ikke alle menn tenker som deg heldigvis. Det er jeg som ønsker det mest så jeg kan ha en knullebule! Det jeg tenker med leiligheten er også at den er enkel å leie ut om det skal være sånn at det kniper. Vi skal ha leilighet enten på Majorstua, løkka, Carl Berner, St.hans haugen, Bislett eller Frogner, så utleie vil ikke være noe problem i så tilfelle tenker jeg. Anonymous poster hash: 828e4...5e3 Og du tror du finner en leilighet på Majorstua, Frogner osv for under 2 mill? Unnskyld at jeg ler... Anonymous poster hash: 74211...86f Vi har fulgt med på markedet lenge, så det gjør du nok lille venn.Vi er ute etter en hybel. Anonymous poster hash: 828e4...5e3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Praktisk for mannen å ha et eget sted til elskerinner Anonymous poster hash: 22f43...c85 Herregud for et svar!Ikke alle menn tenker som deg heldigvis. Det er jeg som ønsker det mest så jeg kan ha en knullebule! Det jeg tenker med leiligheten er også at den er enkel å leie ut om det skal være sånn at det kniper. Vi skal ha leilighet enten på Majorstua, løkka, Carl Berner, St.hans haugen, Bislett eller Frogner, så utleie vil ikke være noe problem i så tilfelle tenker jeg. Anonymous poster hash: 828e4...5e3 Og du tror du finner en leilighet på Majorstua, Frogner osv for under 2 mill? Unnskyld at jeg ler... Anonymous poster hash: 74211...86f Kanskje greit å sjekke før du blir hånlig. Her er et eks. Finnes flere: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=56079439&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: 04410...aed
Gjest marie-s Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Ja hvorfor ikke. Hva er det værste som kan skje om dere kjøper denne? Joda renta kan gå opp, men dere har mye sikkerhet og kan søke om avdragsfrihet. En av dere eller begge kan bli arbeidsledig, i så fall kan dere leie den ut. Hva er så sannsynligheten for at noe slikt skulle skje? Temmelig liten vil jeg tro, så hvorfor ikke bare gjøre det? Bolig er nå uansett en bra måte å spare på.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Praktisk for mannen å ha et eget sted til elskerinner Anonymous poster hash: 22f43...c85 Herregud for et svar!Ikke alle menn tenker som deg heldigvis. Det er jeg som ønsker det mest så jeg kan ha en knullebule! Det jeg tenker med leiligheten er også at den er enkel å leie ut om det skal være sånn at det kniper. Vi skal ha leilighet enten på Majorstua, løkka, Carl Berner, St.hans haugen, Bislett eller Frogner, så utleie vil ikke være noe problem i så tilfelle tenker jeg. Anonymous poster hash: 828e4...5e3 Og du tror du finner en leilighet på Majorstua, Frogner osv for under 2 mill? Unnskyld at jeg ler... Anonymous poster hash: 74211...86f Kanskje greit å sjekke før du blir hånlig. Her er et eks. Finnes flere: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=56079439&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: 04410...aed Dere er klar over at slike leiligheter ikke blir solgt for prisantydning? Jeg kjenner flere som er på utkikk i samme marked i oslo med samme budsjett som har vært på hundrevis av visninger uten å lykkes. De går alt fra 200 000-600 000 over både takst og prisantydning. Lykke til! Anonymous poster hash: 74211...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå