Gå til innhold

Hengepupper, 95 b, med eller uten bøyle??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har altid kjøpt c cup, men nå målte jegvslik det står på www.missmary sine sider, og jegcer 95 d. Jeg har skrekkelig lange flate hengepupper. Ikke noe vakkert syn, men kraftig overvekt, slanking, graviditetbog amming har no gjort detvslik.

Men, jeg har altid tebgt at bh uten bøyle er for bittesmå struttepupper, ikje for store slappe hengepupper.......

Noen som vet??

Anonymous poster hash: 0d9e1...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på en undertøysbutikk og få hjelp til å finne riktig BH. 

Trodde jeg var 85C, men var 75H. Nå har jeg gått ned i vekt og er nede i 65F/G 

Viktig å prøve BH før du kjøper. 

Eneste BH jeg har som er uten bøyle er sportsBH, de sitter så stramt at puppene ikke rikker seg av flekken under trening. 

Skrevet

65.......hvor liten r du rundt i grunn...?? F cup......er ikke det feldig stort da??

Ser for meg en radmager silikon babe jeg no......hehe, ikke vondt ment, men bare når jeg ser mine egne mål......

Skrevet

Jeg har alltid trodd jeg var 75-80B. Men, det viser seg etter måling i butikk at jeg skal ha 75E. Så jeg tror nok jeg hadde tatt meg en tur...

Anonymous poster hash: eb4ca...f27

Skrevet

65.......hvor liten r du rundt i grunn...?? F cup......er ikke det feldig stort da??

Ser for meg en radmager silikon babe jeg no......hehe, ikke vondt ment, men bare når jeg ser mine egne mål......

Langt i fra radmager, og ikke noe silikon. Gode gamle hengepupper, det har jeg :P

En F-Cup i str 65 er ikke så stort. Cupen er vel ca samme str som en på en 75D tenker jeg. 

Skrevet

Men er ikke en cup en cup altså??

Så en d cup i 80 er anderledes enn en d cup i 70 eller 105?

- og så jeg som trodde cup er cup......

Må vel på butikk. Men det er så flaut. Har enorme valker på ryggen, ja det er ikke bare litt heller, og så er jo puppene til å døøø av... pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...