Gå til innhold

grøss! Den vanish-reklamen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

med ho dama som faktisk ikke blir så bekymra over flekker! Jeg blir nesten provosert over at man kan sende noe så dårlig på tv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De reklamene får meg til å sky Vanish som pesten.

Skrevet

I know, tenkte på det selv forleden da! "Faktisk så blir æ ikke så bekymra", grøss og gru :o

 

Anonymous poster hash: d8880...d5a

Skrevet

Mener du hun som har flekker som skyter? Jeg bytter kanal når den kommer.

Skrevet

Utrolig at folk får lønn for å klekke ut noe så avsindig dårlig.

Skrevet

Mener du hun som har flekker som skyter? Jeg bytter kanal når den kommer.

Ja, den ja! 

 

Jeg kjenner at kroppen min reagerer fysisk på den! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...