Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 med ho dama som faktisk ikke blir så bekymra over flekker! Jeg blir nesten provosert over at man kan sende noe så dårlig på tv!
Ileus Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 De reklamene får meg til å sky Vanish som pesten.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 I know, tenkte på det selv forleden da! "Faktisk så blir æ ikke så bekymra", grøss og gru Anonymous poster hash: d8880...d5a
Tingenes Herre Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Mener du hun som har flekker som skyter? Jeg bytter kanal når den kommer.
Iselilja Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Utrolig at folk får lønn for å klekke ut noe så avsindig dårlig.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2015 Mener du hun som har flekker som skyter? Jeg bytter kanal når den kommer. Ja, den ja! Jeg kjenner at kroppen min reagerer fysisk på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå