Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har de to foregående svangerskapene blitt satt igang helt mot termin fordi "det plutselig" er blitt tomt for fostervann samt veksten på babyen har vært dårlig. Er blitt fortalt at det muligens var begynnende morkakesvikt. Dere som har opplevd dette? Hvilke forhåndsregler er blitt tatt ved et nytt svangerskap? Er i tenkeboksen vedr et evt nytt svangerskap. Er også henvist gyn forbå få samtale der før jeg evt blir gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå