Gå til innhold

Lite fostervann -oligohydramnion


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de to foregående svangerskapene blitt satt igang helt mot termin fordi "det plutselig" er blitt tomt for fostervann samt veksten på babyen har vært dårlig. Er blitt fortalt at det muligens var begynnende morkakesvikt. Dere som har opplevd dette? Hvilke forhåndsregler er blitt tatt ved et nytt svangerskap? Er i tenkeboksen vedr et evt nytt svangerskap. Er også henvist gyn forbå få samtale der før jeg evt blir gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...