Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Noen som har tips? Jeg pumper hver tredje time, hele døgnet. Pumper med elektrisk pumpe. Drikker ammete, drikker masse, legger babyen til brystet hver tredje time selv om hun ikke klarer å die. Det blir bare mindre og mindre melk og jeg kjenner jeg blir litt lei meg. Er det noen som har noen gode råd? Anonymous poster hash: 278de...c2a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Slapp av! Du får ikke mer melk av å stresse med å pumpe! Anonymous poster hash: ab4d7...bf7
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Slapp av! Du får ikke mer melk av å stresse med å pumpe! Anonymous poster hash: ab4d7...bf7
mamma_til_verdens_beste Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Hvor gammel er babyen da? Det høres ut som at du stresser veldig med dette, og det bidrar ikke akkurat tilnøkt produksjon
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg fikk et prematur barn som ikke lot seg amme. Vi var innlagt på nyfødt i lang tid. Hadde amme ekspertise, og pleiere rundt oss 24/7. opplegget var sondemating, samtidig som jeg skulle legge til, så han assosierte pupp med metthetsfølelse, og så skulle jeg pumpe. som ble lagt i kjøeskap og brukt i neste sonde/kopp/flaske. Neste periode skulle jeg forsøke å legge til, og så pumpe. Veide barnet mellom hver eneste gang jeg lå til, han drakk aldri noe. Jeg pumpa hele veien, mye oftere enn hver 3.time. Melka bare forsvant. Det er nok ikke det samme med pumping som med amming. Har også ammet barn. Anonymous poster hash: 0bf63...744
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Drikk ammete, slapp av, drikk nok vann, få i deg nok mat Anonymous poster hash: 2b7da...2c5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Nå vet jeg ikke hvor lenge du hatt prøvd, hvor gammel babyen er eller hva som er årsaken til at du har startet med pumpingen, men det jeg har det på venner som har holdt på sånn, er at de sliter seg ut og ender opp med erstatning. Alle sier at hvis de skulle velge igjen, så hadde de kuttet pumpingen mye tidligere og hatt tid til å sove og kose seg med babyen. Anonymous poster hash: b65fe...c52
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Prøv alfalfaspirer! Det smaker ganske godt og er supert for melkeproduksjonen. 😊 Anonymous poster hash: 02d33...c6f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Noen som har tips? Jeg pumper hver tredje time, hele døgnet. Pumper med elektrisk pumpe. Drikker ammete, drikker masse, legger babyen til brystet hver tredje time selv om hun ikke klarer å die. Det blir bare mindre og mindre melk og jeg kjenner jeg blir litt lei meg. Er det noen som har noen gode råd? Anonymous poster hash: 278de...c2a Har du dobbelpumpe? Anonymous poster hash: 02d33...c6f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Kommer utdrivningsrefleksen skikkelig i gang? Anonymous poster hash: 80000...2f2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Har du fått nesespray for å stimulere utdrivningen? Pumping er ikke akkurat toppers for sistnevnte...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Babyen er 8 uker gammel og prematur. Jeg har pumpet hele veien og hun har bare fått morsmelk. Men den siste uken får jeg bare ikke ut nok melk. Fikk ut 700 ml i døgnet forrige uke. Nå sliter jeg med å få ut 350 ml. Anonymous poster hash: 278de...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå