Gå til innhold

Hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Emmaljunga og tfk. Hadde emmaljungaen først og kjøpte tfk når emmaljungaen ble plassert i bhg. Det tok litt tid å bli vant til 3 hjul, men nå synes jeg den er genial! Enkel å manøvrere i byen og butikken og enkelt å låse framhjulet slik at den er god i all slags terreng. Den er litt mer ustø over røtter og hull, men ikke sånn at den velter ut av hendene på meg 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har vi :) emmaljunga de luxe Paris :) kjempe fornøyd! Super vogn!:)

Ikke hørt om! Men ser ut som en mondial eller noe? :) den er fin, da! Men er den tung?

Jeg står liksom mellom å velge vogn som er lettere å trille og håndtere og vogn som jeg vet garantert har lun nok bagdel...

Hvordan er bagdelene på tfk, mpuntain buggy, baby jogger og brio?

Anonymous poster hash: 38db5...16a

Nei den er ikke tung! Liker veldig godt hjulene på den.. De bare fløt over snøen,svigerinnen min har de andre "plastikkaktig" hjulene og hun sleit skikkelig i vinterværet. Jeg har jobbet i Bhg og vært borti masse forskjellige vogner og var ikke så begeistret for emmaljunga etter førstemann hadde en i 2009. Hjulene er avgjørende, men de kan du få til alle emmaljunga modellene nesten :)

Lykke til :)

Skrevet

Denne har vi :) emmaljunga de luxe Paris :) kjempe fornøyd! Super vogn!:)

Ikke hørt om! Men ser ut som en mondial eller noe? :) den er fin, da! Men er den tung?

Jeg står liksom mellom å velge vogn som er lettere å trille og håndtere og vogn som jeg vet garantert har lun nok bagdel...

Hvordan er bagdelene på tfk, mpuntain buggy, baby jogger og brio?

Nei den er ikke tung! Liker veldig godt hjulene på den.. De bare fløt over snøen,svigerinnen min har de andre "plastikkaktig" hjulene og hun sleit skikkelig i vinterværet. Jeg har jobbet i Bhg og vært borti masse forskjellige vogner og var ikke så begeistret for emmaljunga etter førstemann hadde en i 2009. Hjulene er avgjørende, men de kan du få til alle emmaljunga modellene nesten :)

Lykke til :)

Får den i bagasjerommet på en Audi A4 forresten :P

Skrevet

Jeg har en emmaljunga city cross, og er fornøyd med hjulene på den :) men det som er viktigst er: den må ta lite plass, tåle terreng, bagdelen må være lun. City crossen tar opp hele gangen! Så er skeptisk til å kjøpe en ny Emmaljunga av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...