Gå til innhold

Hvilken vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Emmaljunga og tfk. Hadde emmaljungaen først og kjøpte tfk når emmaljungaen ble plassert i bhg. Det tok litt tid å bli vant til 3 hjul, men nå synes jeg den er genial! Enkel å manøvrere i byen og butikken og enkelt å låse framhjulet slik at den er god i all slags terreng. Den er litt mer ustø over røtter og hull, men ikke sånn at den velter ut av hendene på meg 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Denne har vi :) emmaljunga de luxe Paris :) kjempe fornøyd! Super vogn!:)

Ikke hørt om! Men ser ut som en mondial eller noe? :) den er fin, da! Men er den tung?

 

Jeg står liksom mellom å velge vogn som er lettere å trille og håndtere og vogn som jeg vet garantert har lun nok bagdel...

 

Hvordan er bagdelene på tfk, mpuntain buggy, baby jogger og brio?

 

Anonymous poster hash: 38db5...16a

Nei den er ikke tung! Liker veldig godt hjulene på den.. De bare fløt over snøen,svigerinnen min har de andre "plastikkaktig" hjulene og hun sleit skikkelig i vinterværet. Jeg har jobbet i Bhg og vært borti masse forskjellige vogner og var ikke så begeistret for emmaljunga etter førstemann hadde en i 2009. Hjulene er avgjørende, men de kan du få til alle emmaljunga modellene nesten :)

Lykke til :)

Skrevet

 

 

Denne har vi :) emmaljunga de luxe Paris :) kjempe fornøyd! Super vogn!:)

Ikke hørt om! Men ser ut som en mondial eller noe? :) den er fin, da! Men er den tung?

 

Jeg står liksom mellom å velge vogn som er lettere å trille og håndtere og vogn som jeg vet garantert har lun nok bagdel...

 

Hvordan er bagdelene på tfk, mpuntain buggy, baby jogger og brio?

 

Anonymous poster hash: 38db5...16a

Nei den er ikke tung! Liker veldig godt hjulene på den.. De bare fløt over snøen,svigerinnen min har de andre "plastikkaktig" hjulene og hun sleit skikkelig i vinterværet. Jeg har jobbet i Bhg og vært borti masse forskjellige vogner og var ikke så begeistret for emmaljunga etter førstemann hadde en i 2009. Hjulene er avgjørende, men de kan du få til alle emmaljunga modellene nesten :)

Lykke til :)

 

Får den i bagasjerommet på en Audi A4 forresten :P

Skrevet

Jeg har en emmaljunga city cross, og er fornøyd med hjulene på den :) men det som er viktigst er: den må ta lite plass, tåle terreng, bagdelen må være lun. City crossen tar opp hele gangen! Så er skeptisk til å kjøpe en ny Emmaljunga av den grunn.

 

Anonymous poster hash: 38db5...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...