Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Han ønsker seg pc, og har fått litt penger til bursdagen. Er dette en grei pc? Han skal bruke den mest til skype og spilling, men ikke veldig tung spilling tror jeg. http://www.netonnet.no/art/data/barbar-data/bruksomrade/hjemme-pc/lenovo-b50-45mcd2cmx/211748.6042/?gclid=CN-SwJ3h9cMCFeHTcgod5mAAJw
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Les anmeldesen, egner seg visst ikke til spilling Anonymous poster hash: f6dee...53c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2015 ja, jeg så det. Men jeg tenkte kanskje at de spillene han spiller nesten ikke går under spilling? Minecraft og den type spill?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Har ikke prøvd akkurat denne pc-en, men har hatt et par pc-er til denne prisen, og min erfaring er at de ikke duger til noe som helst. Kanskje hvis du bare surfer på nettet i ett vindu uten å åpne ting i flere faner osv. Men så fort du prøver å gjøre mer enn en ting om gangen, selv om det ikke er tunge ting, så fryser de. Anonymous poster hash: b94af...aa1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Kjøp noe skikkelig - ellers blir han misfornøyd om et år eller to... Minecraft er ikke et pysespill, altså. Krever litt. Og plutselig vil han ha Sim eller noe. Anonymous poster hash: 6ba77...6a5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2015 Hmm, var det jeg var redd for... Har dere noen anbefalinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå