Gå til innhold

Redd for at mannen har smittet meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får stadig utslag på celleprøven. Jeg har blitt testet for alt av sykdommer flere ganger og har ikke lligget med noen selvfølgelig.

Legen sier det er et virus og da tenker jeg det kommer fra mannen. Bør jeg teste meg for sykdommer igjen?

Andre som har opplevd dette?

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du at viruset kommer fra mannen? Hva slags virus er det snakk om? Hva slags sykdommer er det sjekket for? Kjønnssykdommer? 

Om det er mannen som smitter deg med noe, er det han som må testes og behandles først og fremst.



Anonymous poster hash: f9d2c...7d1
Skrevet

Er det HPV du mener?

Jeg fikk påvist celleforandringer etter 8 år i fast forhold.

 

Anonymous poster hash: 80fa0...d0d

Skrevet

Men celleforandringer kommer jo ofte fra HPV-viruset. Det kan ligge i kroppen i maaaaange år før det evt kan føre til celleforandringer. Du kan ha ligget med noen da du var 18 som ga deg viruset, og så dukker det opp som celleforandringer senere. 

Forklarte ikke legen deg dette? Celleforandringer er veldig vanlig. De aller fleste med et sexliv har HPV-viruset i kroppen.



Anonymous poster hash: bf5e9...244
Skrevet

Ja, hvor skulle det ellers komme fra? Har ikke ligget med noen andre på flere år. Jeg er blitt testet for kjønnssykdommer ja, mange ganger på grunn av prøverør. Både før og i forholdet.

Han vil ikke teste seg.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Skrevet

Nei, dette fortalte legen meg ikke. Da ble det noe annet.

Takk for at dere oppklarer.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Skrevet

Ehh... Mannen vil ikke teste seg? Alarm alarm.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3f61c...8a6

Skrevet

Ja, hvor skulle det ellers komme fra? Har ikke ligget med noen andre på flere år. Jeg er blitt testet for kjønnssykdommer ja, mange ganger på grunn av prøverør. Både før og i forholdet.

Han vil ikke teste seg.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/hpv-infeksjon-7884.html?page=1

Litt om HPV. 

 

Jeg ville stusset helt voldsomt om mannen min ikke hadde ønsket å teste seg. Hvorfor ønsker han ikke det? Hva er han redd for? Det er raskt gjort!

 

Anonymous poster hash: f9d2c...7d1

Skrevet

Mannen testet også alt i forbindelse med utredning til prøverør og mener det er unødvendig å teste igjen.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Skrevet

Takk for link. Idiotisk av legen å ikke si noe.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Skrevet

Takk for link. Idiotisk av legen å ikke si noe.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Han tenkte vel at det var allmenkunnskap?

 

Anonymous poster hash: c90ec...8bd

Skrevet

 

Takk for link. Idiotisk av legen å ikke si noe.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Han tenkte vel at det var allmenkunnskap?

 

Anonymous poster hash: c90ec...8bd

 

Da tenkte han veldig idiotisk. ikke alle som leser seg opp på alle kjønnssykdommer.

 

Anonymous poster hash: fc454...7a2

Skrevet

 

 

 

Takk for link. Idiotisk av legen å ikke si noe.

 

Anonymous poster hash: 65c5e...08d

Han tenkte vel at det var allmenkunnskap?

 

Anonymous poster hash: c90ec...8bd

Da tenkte han veldig idiotisk. ikke alle som leser seg opp på alle kjønnssykdommer.

 

Anonymous poster hash: fc454...7a2

Nei, men det skal godt gjøres å ha gått glipp av debatten om hpv-vaksine hvis man av og til leser en avis eller ser nyheter.

 

Anonymous poster hash: c90ec...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...