Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Spør hva de syntes om at muslimer står i ring rundt synagogen. De fleste støttrr dette. Bra det! Men en tulling som sier hva han mener, nei jødene har gjort så mye fælt mot muslimer de. De kan han aldri bli venner med! Hahahahaha. For en forbanna idiot av en rasist!!! RASIST ! En muslimsk rasist på kamera. Reagerer ingen på dette da ?????? Anonymous poster hash: 10fd4...508
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Ingen overraskelse at det finnes mange rasister rundt om vel? Uansett, det disse muslimske ungdommene gjør rører meg til tårer. Kanskje er det håp for verden likevel. Anonymous poster hash: bd60a...8cd
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er imot rasisme og imot hærverk og imot terrorisme. Derimot er jeg for fred i verden. En av de som ifjor drepte tusenvis av menbesker,er Israel fkatisk. Og jeg har ikke hørt ennå at jøder slo ring om palestinske hus. Bare en tankevekker! Anonymous poster hash: 0df62...e21
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er imot rasisme og imot hærverk og imot terrorisme. Derimot er jeg for fred i verden. En av de som ifjor drepte tusenvis av menbesker,er Israel fkatisk. Og jeg har ikke hørt ennå at jøder slo ring om palestinske hus. Bare en tankevekker! Anonymous poster hash: 0df62...e21 All ære til disse ungdommen, altså. Det vil være interessant å se hvordan vil synagogen reagere når nytt bombing av Gaza skjer. Og det vil skje! Anonymous poster hash: 0df62...e21
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er imot rasisme og imot hærverk og imot terrorisme. Derimot er jeg for fred i verden. En av de som ifjor drepte tusenvis av menbesker,er Israel fkatisk. Og jeg har ikke hørt ennå at jøder slo ring om palestinske hus. Bare en tankevekker! Anonymous poster hash: 0df62...e21 Det kalles krig! Begge sider der bombet og drepte! Kan også kalles å beskytte seg ..... Anonymous poster hash: 10fd4...508
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er imot rasisme og imot hærverk og imot terrorisme. Derimot er jeg for fred i verden. En av de som ifjor drepte tusenvis av menbesker,er Israel fkatisk. Og jeg har ikke hørt ennå at jøder slo ring om palestinske hus. Bare en tankevekker! Anonymous poster hash: 0df62...e21 Det kalles krig! Begge sider der bombet og drepte! Kan også kalles å beskytte seg ..... Anonymous poster hash: 10fd4...508 Å bombe barn på stranda er ikke krig...rart det. Tenk at også disse terroristene tror at de er i krig og slikt sett rettferdiggjør de det de gjør,ikke sant. Mange barn og ivinner ble drept under gaza angrepet,faktisk flere sivile enn soldater. Hvem slo ring for et eneste barn? Ingen. Men men... Anonymous poster hash: 0df62...e21
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Med det som har skjedd denne uken øyner jeg virkelig håp for verden, med fredsringen i Norge hvor blandt annet en leder i synagogen sier at Allah er stor. Her i Tyrkia har kvinner og menn ikledd skjørt demonstrert i protest mot vold mot kvinner. Så øyner håp. Anonymous poster hash: 2a3d2...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå