Gå til innhold

Flytte sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere mener er "normal" tid å flytte sammen men kjæresten på?

Jeg og kjæresten har kjent hverandre i snart 9 år og har endelig funnet ut at vi hører sammen, men vi har bare vært sammen i snart 1 mnd.Jeg har en gutt på 3 som forguder kjæresten min, men vil ikke gjøre noe for å forvirre han.

Håper noen kan gi meg noen råd ;)

Anonymous poster hash: 9b398...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet sammen etter 6 mnd (av praktiske årsaker, da jeg uansett måtte flytte på det tidspunktet). Vi hadde kjent hverandre i underkant av 2 år da.

Jeg synes 1 mnd er litt i korteste laget med barn i bildet, selv om dere har kjent hverandre lenge.

Anonymous poster hash: bf53c...9f5

Skrevet

Ble kjent i april, sammen i september og kjøpte hus i januar. Litt tidlig, men jeg var gravid så da ble det sånn

Anonymous poster hash: d669d...5c9

Skrevet

Jeg ville nok prøvd å roe ned litt selv om dere kjenner hverandre godt.. 😊

Anonymous poster hash: acfc0...746

Skrevet

Jeg snakker jo ikke om å flytte inn sammen riktig ennå. Bare lurer på hva som er normal tid??

Anonymous poster hash: 9b398...f16

Skrevet

Vent _minst_ 6mnd, og vær helt sikker på at magefølelsen din sier at dette er noe varig, før ungen blir introdusert for han. Ta det så saaaaakte og gradvis et års tid. Så kan dere vurdere om dere vil tilbringe resten av livet sammen og stifte bo.

Anonymous poster hash: 8e3cd...d43

Skrevet

Hadde kjent hverandre i 2 år, ble sammen i juni og flyttet sammen i november. Ikke planlagt graviditet, så ble bare sånn. Ville nok ventet en stund til i utgangspunktet. En måned virker lite med barn i bildet ja..

Anonymous poster hash: 632a8...39e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...