Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg måtte til gynekolog for noen uker siden og da viste det seg på ultralyd at den stod feil. For langt nede eller noe slik. Betyr det at den ikke virker som prevensjon lengre? Jeg skal bytte den ut snart. Glemte helt å spørre Anonymous poster hash: 1ef85...cf9
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Ja, da bør du bruke ekstra prevensjon! Jeg er nå gravid, pga hormonspiral som stod for langt ned. Vet ikke om den har flyttet på seg, eller satt inn feil.. Anonymous poster hash: b70d3...e42
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Ææææ, og jeg blir litt skremt av å lese sånn.... Satt også inn hormonspiral for noen mnd siden, og det hadde faktisk vært litt krise om jeg hadde blitt gravid..... Anonymous poster hash: 2d73b...d54
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Ææææ, og jeg blir litt skremt av å lese sånn.... Satt også inn hormonspiral for noen mnd siden, og det hadde faktisk vært litt krise om jeg hadde blitt gravid..... Anonymous poster hash: 2d73b...d54 Jeg blødde så voldsomt når jeg hadde mensen (en av grunnene til jeg valgte hormonspiral var fordi jeg hørte at de fleste mister eller får lite mens) så ble henvist til gynekolog, så jeg kunne ta ultralyd Anonymous poster hash: 1ef85...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå