Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Ex psykopat , får ikke ro fra han , sliter etter hva jeg har vert igjennom , beg få angst. Mistet os , finner ikke jobb å har to barn og får hjelp av sosialen. Fam forstår ingenting å jeg føler jeg hår inn i en tung depresjon å aner ikke hva jeg all gjøre. Klarer å putte på smil å aktivisere barna. Mn har det tungt inni meg og legger meg rett ned å slipper tårene når barna har sovnet må lufte hodet litt bare . Måtte det komme lysere dager snart Anonymous poster hash: 10e3c...ee3
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Om din eks trakasserer deg så går du til politiet og ber om besøksforbud. Da må du finne en person som kan være mellomledd når barna skal ha samvær med far, men det går seg til. Ta deg en tur til legen din, fortell hvordan du har det, fortell om din eks og be om å få hjelp fra psykolog. Er det lang tid å vente på psykolog så kan psykiatrisk sykepleier i kommunen ofte være et godt alternativ også. Du har tydeligvis en depresjon og du trenger å bearbeide det du har vært gjennom med din eks. Det er ikke lov å trakassere noen, så be om besøksforbud hos politiet! Da får du fred, han kan ikke kontakte deg (og du skal ikke kontakte ham heller). All kontakt med barna går via tredjeperson. Ta de grepene du må for å få mer ro og for å få hjelp til å takle hverdagen. Det blir bedre for deg også! Anonymous poster hash: 14bc2...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå