Gå til innhold

Gravide fjellgeiter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan dere bære i sekken når dere er gravide? Er veldig aktiv som friluftsmenneske og sier sjelden nei takk til noen dager i marka, men jeg vet ikke helt hvor mye som er "trygt" å bære? 

Anonymous poster hash: ae3c6...719
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bar storesøskene og de veide vel nesten 15 kg. Du må nesten kjenne etter selv.

Anonymous poster hash: c8a31...aa1

Skrevet

Jeg bar storesøskene og de veide vel nesten 15 kg. Du må nesten kjenne etter selv.

Anonymous poster hash: c8a31...aa1

Takk for svar! :)

Måtte du bytte sekk etter en stund? Tenker på den store kula på magen :P

HI

Anonymous poster hash: ae3c6...719

Skrevet

Det kommer vel an på hvor godt trent du er på forhånd og hvor sterk du er i utgangspunktet. Vet om ei som bar både tung sekk og trakk pulk som gravid med stor mage - men det er jo langt fra normalen ;) Men hun var i form til det.

Stol på kroppen din og prøv deg frem :) Bedre å prøve seg med litt mindre og så kunne øke på enn å ta for mye.

Anonymous poster hash: d6677...4db
Skrevet

Veel Cecilie skog gikk over grønland med pulk som gravid.

Jeg tenker at dersom man kjenner det er greit og er erfaren sekkebruker, så er det jo ikke noe problem. Det er vel imidlertid heller ikke noe problem å roe ned litt på turer med tung sekk i de få månedene det gjelder. (Hilsen ei aktiv dame som dessverre måtte bruke sofaen eller sykehussenga mesteparten av graviditeten...)

Anonymous poster hash: f9b96...cfb
Skrevet

Bær det du er vant til å bære som ikke-gravid.

Anonymous poster hash: 1b463...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...