Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Men synes det var helt forferdelig med pilla jeg fikk av legen som heter Ceracette. Sliter med depresjon, og følte jeg ble enda mer deppa av den + jeg har slitt med bulimi og pillen gjorde at jeg følte meg tjukk. Kanskje innbilling, men allikevel. Er det noen som har kobberspiral her??? Uten hormoner Og en ting til, fikk mensen for 15 dager siden, og har nå lest at EL er ca 14 dager etter første mens dag. Min mens har vært uregelmessig de siste 2 månedene, men hadde ubeskyttet sex på fredag ( ble litt mye vin), og vi ble revet med. Brukte kondom i går. Jeg ble i alle fall litt redd lørdag morgen, for på fredag var det jo 14 dager siden 1 mens dag, men har ikke hatt noe EL slim eller noe og det skal man vel ha? Har hatt det før vet jeg, mye slim og det har vel vært EL.. Har derimot i dag hatt ømme eggstokker....Hva er den vanligste symptomet på EL? Og over til prevensjon, hva koster kobberspiral? hatt hormon spiral før. Takk til de som kan svare på dette:) Anonymous poster hash: a8fd3...77c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er kjempefornøyd med kobberspiralen, har brukt den nå i 4 år og har ikke blitt gravid til nå eller noen problemer Trooor jeg betalte 500 kr for legetimen og spiralen, men er en stund siden nå så husker ikke helt. Uansett er kobberspiral mye-mye billigere i lengden enn p-piller er Anonymous poster hash: ebd34...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå