Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Jeg ville ha satset på frilek, men hatt et par leker i bakhånd dersom det skulle bli nødvendig.. Anonymous poster hash: 541f3...877
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Skattejakt, rebusløp, sekkeløp, gjemsel, el. Lurt med organisert lek, ellers er det fort noen som blir utenfor. Anonymous poster hash: ffe2e...1d9
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jenta mi har hatt utebursdag både når hun ble 3 og når hun ble 4 (januar) og ungene elsker det. Det var grilling og aking, og ingen organiserte leker. Barna har størst glede av å utfolde seg som de vil, og vi voksne fulgte med så ingen barn ble utenfor. Anonymous poster hash: 6c8b2...139
Iiiiik Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Min gutt hadde utebursdag i skogen i november. Vi hadde ingen organiserte leker bortsett fra skattejakt etter godteposene. De var gjemt rundt omkring med reflekser og ungene lette med lommelykter. Grilling av pølser tok ganske lang tid, noen av dem grillet nesten hele tiden. Vi hadde varm sjokolade sammen med kakene. Ungene storkoste seg og det var en deilig bursdag for oss voksne også. Alle visste jo at det var ute og hadde selvfølgelig kledd seg etter været. Overhørte en av gjestene si til en annen "Jeg trodde det var skikkelig teit med utebursdag og ville egentlig ikke gå, men mamma sa jeg skulle. Og så var det nesten den morsomste bursdagen jeg har vært i!" Vi hadde tenkt gjemsel hvis de ikke klarte å aktivisere seg. Var en 7-årsdag for oss også.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Hvordan blir dette i mørket da? Anonymous poster hash: 908d9...fe3
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Pyse!! Ungene elsker det!! Anonymous poster hash: 541f3...877
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Kulde?😁 vet ikke hvor du bor, men her på Østlandet er det varmegrader og snøen er omtrent borte! Hl Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Hvordan blir dette i mørket da? Anonymous poster hash: 908d9...fe3 det er ved starten av en lysløype så er en del lys der spesielt ved blasse, så tror det skal gå greit. Har også med noen hodelykter og lommelykter Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc
Vicky 83 Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Høres veldig kjekt ut med bursdag i skogen. Har tenkt på det selv også, men er dere ikke redd for at noen av barna forsvinner? Hvordan skal dere holde oversikt over alle barna?
Iiiiik Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Hvordan blir dette i mørket da? Anonymous poster hash: 908d9...fe3 det er ved starten av en lysløype så er en del lys der spesielt ved blasse, så tror det skal gå greit. Har også med noen hodelykter og lommelykter Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Vi skrev i innbydelsen at de gjerne kunne ha med seg lommelykt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Skattejakt med lommelykter! Kjøp karameller e.l. med blankt papir! Forøvrig er frilek helt inne (OG ev les en spøkelseshistorie rundt bålet) Anonymous poster hash: afc9f...b87
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Kulde?😁 vet ikke hvor du bor, men her på Østlandet er det varmegrader og snøen er omtrent borte! Hl Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Var ute med ungene en halv time i dag. Kaldt! Bor i Oslo. Ja det har blitt varmere nå, men er enda kaldt. Nei for all del kjør på. Ikke min stil. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Vi har hatt slik utebursdag for ungene i flere år. Det har aldri vært noe tull, men det er lurt å ha noen enkle leker i beredskap. De fleste aktiveres seg fint selv og vil helst holde på med frislek, men det er noen ganger noensom enten fordi de ikke er så vant til å leke ute eller fordi de sliter med å finne sin plass i gruppa, ikke kommer i gang med noen lek på egenhånd. Det aller beste er å ha med et storesøsken til å leke med disse barna, men enkle leker som ringspill, slengtau ol kan være greit å ha i bakhånd. En reserveplan med stafett, limbodans eller noe annet enkelt er også greit om ting går litt trått. Anonymous poster hash: d93e2...da8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Kulde?😁 vet ikke hvor du bor, men her på Østlandet er det varmegrader og snøen er omtrent borte! Hl Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Var ute med ungene en halv time i dag. Kaldt! Bor i Oslo. Ja det har blitt varmere nå, men er enda kaldt. Nei for all del kjør på. Ikke min stil. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Å kjære vene! Det er ikke ofte jeg sier det, men jeg synes synd på barna dine. Ta deg sammen og lær barna dine glede over å være ute og bruke kroppen. Barna trenger det, og det tror jeg jammen du gjør også! Anonymous poster hash: 6c8b2...139
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Kulde?😁 vet ikke hvor du bor, men her på Østlandet er det varmegrader og snøen er omtrent borte! Hl Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Var ute med ungene en halv time i dag. Kaldt! Bor i Oslo. Ja det har blitt varmere nå, men er enda kaldt. Nei for all del kjør på. Ikke min stil. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Å kjære vene! Det er ikke ofte jeg sier det, men jeg synes synd på barna dine. Ta deg sammen og lær barna dine glede over å være ute og bruke kroppen. Barna trenger det, og det tror jeg jammen du gjør også! Anonymous poster hash: 6c8b2...139 Er ute med de hver dag jeg. Men feire bursdag ute midt på vinteren? Aldri hørt om. Det er ikke synd på barn som ikke går skogstur og skitur hver dag nei! Anonymous poster hash: 4e6c2...91e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #18 Skrevet 22. februar 2015 Lag pinnebrød. Alltid populært. Anonymous poster hash: 4f570...e9c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #19 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Hææ?? Var ute fra 10 til 17 i dag vi. Helt nydelig! Bare å kle seg. Sola skinte og det var helt topp! Anonymous poster hash: 6b410...89c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #20 Skrevet 22. februar 2015 Gutten min blir 7 år og skal ferie med hele klassen (ca 20 stk som kommer). Vi skal grille pølser og mashmellows , spise kaker og leke. Men organisere leker eller bare frilek? Vi er jo I skogen, så tenkte kanskje at det holdt å kun utforske skogen? Bursdagen varer bare fra 17 til 19 så litt begrensa med tid Hva syns dere? Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Oh my God. I skogen i denne kulden? Ungene mine hadde heller droppet bursdag tror jeg. Uff. Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Kulde? vet ikke hvor du bor, men her på Østlandet er det varmegrader og snøen er omtrent borte! Hl Anonymous poster hash: 2a3bf...fcc Var ute med ungene en halv time i dag. Kaldt! Bor i Oslo. Ja det har blitt varmere nå, men er enda kaldt. Nei for all del kjør på. Ikke min stil.Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Å kjære vene! Det er ikke ofte jeg sier det, men jeg synes synd på barna dine. Ta deg sammen og lær barna dine glede over å være ute og bruke kroppen. Barna trenger det, og det tror jeg jammen du gjør også!Anonymous poster hash: 6c8b2...139 Er ute med de hver dag jeg. Men feire bursdag ute midt på vinteren? Aldri hørt om. Det er ikke synd på barn som ikke går skogstur og skitur hver dag nei!Anonymous poster hash: 4e6c2...91e Aldri hørt om utebursdag på vinterstid? Hvilken stein har du krøpet ut i fra? Anonymous poster hash: bd052...714
Gjest Julia1984 Skrevet 22. februar 2015 #21 Skrevet 22. februar 2015 Min eldste har vært både i ake - bursdag, ski-bursdag og flere utebursdager siste 3 vintre. Det er de mest populære bursdagene. Min 7 åring er litt furten han 7kkw ble født på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå