Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har så ubeskrivelig lyst til å sette enda et barn til verden, men mannen vil ikke ha flere. Det er så sårt å vite at man aldri får bli gravid igjen og jeg må ærlig innrømme at tanken om å slutte med prevensjon uten at han vet det har streifet meg opp til flere ganger. Jeg kommer aldri til å lure ham, men det er så utrolig fristene. Jeg vil bare vite om jeg er den eneste i verden som sitter og tenker slike tanker. :/ Det vanskeligste med at han ikke vil få et andre barn er at han vil ikke gi meg noen grunn. Tankene spinner jo automatisk rundt til at jeg sitter å lurer på om han egentlig vil bryte ut av forholdet selv om han sier at alt er perfekt med oss. Vi har et nydelig barn sammen som blomstrer og jeg får dårlig samvittighet, jeg burde vell kanskje være fornøyd med det nydeligste barnet i verden? Skal jeg egentlig ikke være fornøyd da? Huff, det er bare så utrolig sårt for meg og når emnet kommer opp her hjemme kjenner jeg tårene presser seg på. Det er så vondt Her sitter jeg med en mann som mange kunne bare drømme om, tar godt vare på oss økonomisk, snill, en fantastisk far og snill kjæreste. Jeg burde være tilfreds, men det gjør så vondt Anonymous poster hash: 26738...d28
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Ha ha ha. Han ville ihvertfall slett under fødselen! Ha ha! Litt upresis tittel der? Anonymous poster hash: 0cd77...53c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 "slitt" Anonymous poster hash: 0cd77...53c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Ha ha ha. Han ville ihvertfall slett under fødselen! Ha ha! Litt upresis tittel der? Anonymous poster hash: 0cd77...53c Hehe, så feilen nå Gikk litt fort i svingene under fortvilelsen HI Anonymous poster hash: 26738...d28
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg synes det er rart med at noen kan "lure" en mann til å bli far. De fleste menn må ta i betraktning at ingen prevensjon er sikker. Her har man et spiralbarn, et p-pillebarn og et p-stavbarn. Ingen "lureri", men all prevensjon har sviktet. Vet også om kvinner og menn som fikk barn etter sterilisering, ting vokste visst sammen igjen. Hvis en mann absolutt ikke vil bli far må han enten sterilisere seg eller avstå fra sex. Det at dama slutter på prevensjon er heller ikke ensbetydende med at hun blir gravid fort, eller i det hele tatt. Mange sliter i årevis med å bli gravid. Samtidig som man godt kan bli gravid på prevensjon. INGEN prevensjon er 100 % sikker, men utrolig mange menn tror det. Vitner om lav IQ kanskje? Anonymous poster hash: a8bc3...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå