Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 ??:-) Anonymous poster hash: dabf1...a8a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Ja, brukte det en del mellom uke 10 og uke 20, før jeg kjente særlig til spark. Sluttet å bruke den selv da jeg kjente regelmessige spark men var fint for barnefar og annen familie å høre hjerteslagene. Aldri opplevd å ikke finne hjertelyden men er noen ganger jeg har måtte lete litt. Anonymous poster hash: 0f08a...d09
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Brukte Angelsounds i begge mine svangerskap. Hørte hjertelyden i uke 10 med førstemann og uke 9 med andremann. Fantastisk oppfinnelse for meg som var over gjennomsnittet bekymret og trengte bekreftelser på at jeg var gravid. Genialt å kunne ta frem når graviditetstegnene forsvant i slutten av første trimester og null problem å finne hjertelyden selv. Anonymous poster hash: fee7b...545
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Fant hjertelyd tidlig. I uke 10. Anonymous poster hash: cfe72...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå