Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hun er klart en av de verste av de store bloggene. Hvorfor tar ikke noen tak i det snart? Hun siler fremdeles kommentarer og, selv om hun juger om det. http://mamsi.no/reklamemerking-og-kommentarer-som-ikke-ble-godkjent/ Anonymous poster hash: e4895...c84
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Hun har holdt på slik i årevis; merker innlegget noen dager etterpå slik at ingen kan ta henne på det. Grunnen til dette er antaklig at hun tjener mer på det fordi folk Dermed ikke vet at hun er betalt for innlegget. Det er ikke spesielt sjokkerende når det gjelder dette firmaet, men ja, de lyver dermed for leserne sine, men dette er jo det hele bloggen er tuftet på, og derfor de har ansatt mediarådgivere som er spesialister innen "massekommunikasjon"... Anonymous poster hash: cabea...3a5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks. Anonymous poster hash: 9dddf...cca
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Latterlig, både bloggen og dama. Makan til SVINDEL og BEDRAG. Hvordan klarer hun å rettferdiggjøre det.. Og dette er dama som har skrytt over at det er få som har klart det hun har gjort, da(2012) hun skrøt over å ha nedbetalt leilighet og biler.(ok, løgn med bilene da LK plapret i media en mnd senere og sa den var leaset), men uansett. Narsissisme på høyt plan! Anonymous poster hash: 3633e...e65
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke leser bloggen hennes lenger, etter alle skandalene fikk jeg mer enn nok av sirkus Eriksen ! Anonymous poster hash: 75eb3...a5f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks. Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !? Anonymous poster hash: fae30...5b6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks. Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !? Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nettopp fordi hun merker etter noen dager eller uker (når hun har fått nok påpakning for manglende merking). Til og med den såkalte journalistutdannelsen hennes er pyntet på. 1 år på norges kreative høgskole kvalifiserer ikke til å være journalist, men det høres kanskje penere ut enn å bare være hjemmeværende blogger. Anonymous poster hash: 9dddf...cca
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks. Anonymous poster hash: 9dddf...cca Alle vet sannheten, men mange av tilhengerne orker bare ikke tro det, virker det som. Enten det, ellers sier de at alt jukset, bildefusket, falske kommentarer, osv. ikke er noen big deal, av en eller annen grunn. Veldig rar forsvarsmekanisme. Mange av leserne er i tillegg veldig unge og\eller ukritiske (kremt), og dermed et lett bytte for Anonymous poster hash: cabea...3a5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 ..et 'superteam' som vil tjene penger slik. Anonymous poster hash: cabea...3a5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks. Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !? Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nettopp fordi hun merker etter noen dager eller uker (når hun har fått nok påpakning for manglende merking). Til og med den såkalte journalistutdannelsen hennes er pyntet på. 1 år på norges kreative høgskole kvalifiserer ikke til å være journalist, men det høres kanskje penere ut enn å bare være hjemmeværende blogger. Anonymous poster hash: 9dddf...cca Ok. Skjønner hvis det er slik at hver eneste gang så legger hun på "annonse" i ettertid. Men det er det vel ikke tenker jeg. Uansett who cares? Nok til å svare på en teåd her inne ja, men ikke drive å skrive inn til dama selv. Herregud. Anonymous poster hash: fae30...5b6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Og du leser bloggen hennes fordi??? Jeg kommer ikke til å klikke inn på bloggen hennes mere. Anonymous poster hash: 3a04b...8fa
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Gjesp, drit i henne Anonymous poster hash: ec1c0...aa6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !?Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nettopp fordi hun merker etter noen dager eller uker (når hun har fått nok påpakning for manglende merking). Til og med den såkalte journalistutdannelsen hennes er pyntet på. 1 år på norges kreative høgskole kvalifiserer ikke til å være journalist, men det høres kanskje penere ut enn å bare være hjemmeværende blogger.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Ok. Skjønner hvis det er slik at hver eneste gang så legger hun på "annonse" i ettertid. Men det er det vel ikke tenker jeg. Uansett who cares? Nok til å svare på en teåd her inne ja, men ikke drive å skrive inn til dama selv. Herregud.Anonymous poster hash: fae30...5b6 Det er stor forskjell mellom et 'sannferdig' innlegg og et skrevet fordi man er betalt for at man skal skrive akkurat det. Ser du virkelig ikke forskjellen? Anonymous poster hash: cabea...3a5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Latterlig, både bloggen og dama. Makan til SVINDEL og BEDRAG. Hvordan klarer hun å rettferdiggjøre det.. Og dette er dama som har skrytt over at det er få som har klart det hun har gjort, da(2012) hun skrøt over å ha nedbetalt leilighet og biler.(ok, løgn med bilene da LK plapret i media en mnd senere og sa den var leaset), men uansett. Narsissisme på høyt plan! Anonymous poster hash: 3633e...e65 Jeg er noen få år eldre en CBE, jeg har to nedbetalte biler og nedbetalt leilighet. Penger på konto har jeg også. Om jeg hadde bodd i Siljan hadde jeg hatt nedbetalt enebolig. Og det uten at jeg er blogger. For en prestasjon!! Anonymous poster hash: 569e3...6ee
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Det er utrolig lite proft at hun bare fortsetter med dette og hevder at reglene er for uklare. Mottar man betaling, varer eller tjenester for det skal det merkes. Kanskje hun burde skoleres i dette istedetfor? HI Anonymous poster hash: e4895...c84
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Hvorfor lar hun datteren gå så tynnkledt når det er vinter? Sjokkerer meg. Det er rundt 0 grader og hun går i polyesterjakke og tynn bommulsstrømpebukse. For guds skyld: ta på henne ull, et lag to og en vinterdress. Og noe i halsen. Jiiises. Anonymous poster hash: ce3e8...31a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Hvorfor lar hun datteren gå så tynnkledt når det er vinter? Sjokkerer meg. Det er rundt 0 grader og hun går i polyesterjakke og tynn bommulsstrømpebukse. For guds skyld: ta på henne ull, et lag to og en vinterdress. Og noe i halsen. Jiiises. Anonymous poster hash: ce3e8...31a fordi det er så søøøøtt vel! Selv går jo dama barbent i høyhelte sko vinterstid... Anonymous poster hash: 75eb3...a5f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 Hvorfor lar hun datteren gå så tynnkledt når det er vinter? Sjokkerer meg. Det er rundt 0 grader og hun går i polyesterjakke og tynn bommulsstrømpebukse. For guds skyld: ta på henne ull, et lag to og en vinterdress. Og noe i halsen. Jiiises. Anonymous poster hash: ce3e8...31a fordi det er så søøøøtt vel! Selv går jo dama barbent i høyhelte sko vinterstid...Anonymous poster hash: 75eb3...a5f I bakgrunnen ser vi en lekeplass og kan skimte barn i vinterdresser.... Say no more. Det er bare trist at det viktigste er å avbilde dattera i sponsa, ufornuftig tøy. Men når ikke frua greier få på seg sokker selv engang...... Anonymous poster hash: ce3e8...31a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !?Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nettopp fordi hun merker etter noen dager eller uker (når hun har fått nok påpakning for manglende merking).Til og med den såkalte journalistutdannelsen hennes er pyntet på. 1 år på norges kreative høgskole kvalifiserer ikke til å være journalist, men det høres kanskje penere ut enn å bare være hjemmeværende blogger.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Ok. Skjønner hvis det er slik at hver eneste gang så legger hun på "annonse" i ettertid. Men det er det vel ikke tenker jeg. Uansett who cares? Nok til å svare på en teåd her inne ja, men ikke drive å skrive inn til dama selv. Herregud.Anonymous poster hash: fae30...5b6 Det er stor forskjell mellom et 'sannferdig' innlegg og et skrevet fordi man er betalt for at man skal skrive akkurat det. Ser du virkelig ikke forskjellen? Anonymous poster hash: cabea...3a5 Jeg forstår vel bare ikke problemet her. Og hva gjør det deg? Ikke kjøp produktet da, hvis du ikke tror hun virkelig liker det! Dette er jobben hennes, selvfølgelig skriver hun pent om produktene. Hun tjener mye penger på det. Om du ikke liker måten hun tjener til livsopphold for, det er revnende likegyldig. Men for all del, irriter deg over det du. Anonymous poster hash: fae30...5b6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !?Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nettopp fordi hun merker etter noen dager eller uker (når hun har fått nok påpakning for manglende merking).Til og med den såkalte journalistutdannelsen hennes er pyntet på. 1 år på norges kreative høgskole kvalifiserer ikke til å være journalist, men det høres kanskje penere ut enn å bare være hjemmeværende blogger.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Ok. Skjønner hvis det er slik at hver eneste gang så legger hun på "annonse" i ettertid. Men det er det vel ikke tenker jeg. Uansett who cares? Nok til å svare på en teåd her inne ja, men ikke drive å skrive inn til dama selv. Herregud.Anonymous poster hash: fae30...5b6 Det er stor forskjell mellom et 'sannferdig' innlegg og et skrevet fordi man er betalt for at man skal skrive akkurat det. Ser du virkelig ikke forskjellen? Anonymous poster hash: cabea...3a5 Jeg forstår vel bare ikke problemet her. Og hva gjør det deg? Ikke kjøp produktet da, hvis du ikke tror hun virkelig liker det! Dette er jobben hennes, selvfølgelig skriver hun pent om produktene. Hun tjener mye penger på det. Om du ikke liker måten hun tjener til livsopphold for, det er revnende likegyldig. Men for all del, irriter deg over det du. Anonymous poster hash: fae30...5b6 Halve poenget her er vel at det er så utrolig trist at dama tjener så grønt med penger på noe så idiotisk og bedragersk som denne bloggen hennes er. Det er dessuten svært frekt å kalle dette en jobb. Den dama har vel knapt nok gjort et ærlig dagsverk i sitt liv. Det provoserer at hun kan kalle skribleriene sine for jobb. Anonymous poster hash: b6da0...fc2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #21 Skrevet 23. februar 2015 Hm...har nå møtt på de flere ganger ute i vinter jeg da. Da har dattera på seg en rosa tykk Reima dress med noe mønster. Sønnen min har den samme i blå. Anonymous poster hash: fec0f...d71
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #22 Skrevet 23. februar 2015 Hm...har nå møtt på de flere ganger ute i vinter jeg da. Da har dattera på seg en rosa tykk Reima dress med noe mønster. Sønnen min har den samme i blå.Anonymous poster hash: fec0f...d71 såh, hvordan ser frua egentlig ut? Ligner hun seg selv slik som i bloggen? Anonymous poster hash: 75eb3...a5f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #23 Skrevet 23. februar 2015 Hele virksomheten er tuftet på juks og jug. Fatter ikke at noen fortsatt finner bloggen troverdig. ALT er reklame, fasade og juks.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Hvorfor tror dere at dere vet hva hun har betalt for selv, og hva hunhar fått !?Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nettopp fordi hun merker etter noen dager eller uker (når hun har fått nok påpakning for manglende merking).Til og med den såkalte journalistutdannelsen hennes er pyntet på. 1 år på norges kreative høgskole kvalifiserer ikke til å være journalist, men det høres kanskje penere ut enn å bare være hjemmeværende blogger.Anonymous poster hash: 9dddf...cca Ok. Skjønner hvis det er slik at hver eneste gang så legger hun på "annonse" i ettertid. Men det er det vel ikke tenker jeg. Uansett who cares? Nok til å svare på en teåd her inne ja, men ikke drive å skrive inn til dama selv. Herregud.Anonymous poster hash: fae30...5b6 Det er stor forskjell mellom et 'sannferdig' innlegg og et skrevet fordi man er betalt for at man skal skrive akkurat det. Ser du virkelig ikke forskjellen? Anonymous poster hash: cabea...3a5 Jeg forstår vel bare ikke problemet her. Og hva gjør det deg? Ikke kjøp produktet da, hvis du ikke tror hun virkelig liker det! Dette er jobben hennes, selvfølgelig skriver hun pent om produktene. Hun tjener mye penger på det. Om du ikke liker måten hun tjener til livsopphold for, det er revnende likegyldig. Men for all del, irriter deg over det du. Anonymous poster hash: fae30...5b6 Nei, du har tydeligvis problemer med å forstå her. Jobben er at hun skal late som om hun bruker produktene, og skrive pent om dem- så langt er vi enige. Men så har det seg slik at vi bor i Norge, og her har vi regler for hvordan man skal drive med reklame. Man skal merke det tydelig, slik at folk vet at dette er reklame,- altså kun for å tjene penger. Hun unnlater å merke reklamen, og det er brudd på reklameloven. Siden veldig mange av de som leser bloggen hennes er unge jenter uten ferdigutviklet kritisk sans, er dette spesielt kritikkverdig etisk og moralsk sett, men ekstra lukrativt for Caroline Berg Eriksen og resten av superteamet som tilsynelatende spekulerer i nettopp dette. Det er lett å se at dette er gjentatte brudd på reklameloven, og at det har skjedd konsekvent i årevis, men for dette firmaet er det KUN pengene som rår, og derfor fortsetter de bare med det til tross for flere advarsler. Forstår du nå? Eller er du ikke interessert i det, egentlig? Anonymous poster hash: e4895...c84
Sint naken biltyv Skrevet 23. februar 2015 #24 Skrevet 23. februar 2015 Hun har lån på huset. Og bilene. Alt hun sier er jeg og tull. Er vi ikke ferdig med henne snart nå?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #25 Skrevet 23. februar 2015 Fru mæla merker også reklameinnleggene sine en dag etterpå. Gjorde det akkurat med det skinlove innlegget. Anonymous poster hash: 6b1d2...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå