lover Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg kallet en nabo gutt "drittunge" i en tråd her i dag. Ser i mobbetråden at noen mente det var lite konstruktivt å kalle mobberne for "drittunger". Jeg tenker jo at det er å kalle en spade for en spade, og at noen unger rett og slett er temmelig uspiselig. Hadde jeg vært på jobb, og skulle være profesjonell, hadde jeg jo aldri brukt et sånt språk. Men som privatperson om unger som banner, plager, styrer og regjerer både tenker og sier jeg det. (Ikke til dem, og ikke bruker jeg då t språk om jeg snakker til mine barn, eller andre barn for den saksskyld) Er det bare meg som er så lite politisk korrekt? Sier ikke det vokser gull på mine unger, men det finnes da grenser.
Mamma_til_2 Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Sa du det til guttene eller tenker du det? Stor forskjell på de to tingene, har selv tenkt der men ville ikke si det til noen barn ☺
lover Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2015 Sa du det til guttene eller tenker du det? Stor forskjell på de to tingene, har selv tenkt der men ville ikke si det til noen barn ☺ Tenker det. Sier det til min mann om det har vært en episode ute i gata der den gitte ungen var involvert, eller til andre om vi snakker om noe. Aldri til barna det gjelder, eller så andre barn hører.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Innafor Anonymous poster hash: 05e9a...334
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg tenker det stadig vekk Anonymous poster hash: cbeb9...55b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Det er ikke være enn å omtale naboen som en lat snylter, en gammel gris, en sladrekjærring eller noe annet ganske vanlig, men negativt. Det er forståelig å si slike ting, men ikke spessielt smart om man skal ha et hyglig naboforhold eller på andre måter omgås i fremtiden. Anonymous poster hash: 60250...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå