Gå til innhold

Noen som bor i trondheim her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på city lade. kommer nordfra fra stjørdal når jeg kommer. er det noen som kan forklare meg veien til city lade ? vet hvor ikea er osv. fant ut at d var ca 6 min å kjøre derfra. er ikke så gla i å kjøre i trondheim og redd for å kjøre feil.. er d lett finne fram? kan man følge samme veien tilbake?



Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjører forbi IKEA og følg skilt mot lade,så passere du sirkus shopping på venstre side.kjør over broen(går jernbanen under).da er du på lade sletten.følg denne oppover til du se city lade på venstre side.sving inn parker og shop👍😃

Skrevet

æ tar til høyre i den rundkjøringen atme ikea da og følger strake veien til jeg ser lade city`? går d greit kjøre samme veien tilbake?



Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Skrevet

Nei den veien er stengt.når du kommer utav grilstad tunnelen tar av mot høyre ikke kjør helt til IKEA.da får du samme vei tur-retur

Skrevet

åja.. kjører opp der det står sentrum da? da er det rett fram hele tiden til er fremme?



Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Skrevet

Ja men ikke kjør inn i tunnelen som går helt til sentrum.står skiltet lade så du må kjøre til høyre så kommer du i rundkjøringen ved sirkus så over brua

Skrevet

ok :) takk



Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Skrevet

Google maps? GPS?

 

Anonymous poster hash: 51deb...12c

Skrevet

har ikke gps... veiarbeid støtt i tr.heim så da ingen vits



Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Skrevet

:)



Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Skrevet

er d veiarbeid lenge foresten? :)



Anonymous poster hash: 469c8...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...