Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Har så lyst på city lade. kommer nordfra fra stjørdal når jeg kommer. er det noen som kan forklare meg veien til city lade ? vet hvor ikea er osv. fant ut at d var ca 6 min å kjøre derfra. er ikke så gla i å kjøre i trondheim og redd for å kjøre feil.. er d lett finne fram? kan man følge samme veien tilbake? Anonymous poster hash: 469c8...5ce
klg,2 boys now:) Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Du kjører forbi IKEA og følg skilt mot lade,så passere du sirkus shopping på venstre side.kjør over broen(går jernbanen under).da er du på lade sletten.følg denne oppover til du se city lade på venstre side.sving inn parker og shop👍😃
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 æ tar til høyre i den rundkjøringen atme ikea da og følger strake veien til jeg ser lade city`? går d greit kjøre samme veien tilbake? Anonymous poster hash: 469c8...5ce
klg,2 boys now:) Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Nei den veien er stengt.når du kommer utav grilstad tunnelen tar av mot høyre ikke kjør helt til IKEA.da får du samme vei tur-retur
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 åja.. kjører opp der det står sentrum da? da er det rett fram hele tiden til er fremme? Anonymous poster hash: 469c8...5ce
klg,2 boys now:) Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Ja men ikke kjør inn i tunnelen som går helt til sentrum.står skiltet lade så du må kjøre til høyre så kommer du i rundkjøringen ved sirkus så over brua
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 ok takk Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Google maps? GPS? Anonymous poster hash: 51deb...12c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 har ikke gps... veiarbeid støtt i tr.heim så da ingen vits Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 er d veiarbeid lenge foresten? Anonymous poster hash: 469c8...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå