Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg leser på siden deres at det for "et tillegg i prisen" går an å klappe og svømme med delfinene, men det står ikke noe om hvor stort dette tillegget er. Noen som vet? Anonymous poster hash: 990e0...a4b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 1000 kr ca. Men jeg ville ikke støttet det. Delfinene der tar selvmord Anonymous poster hash: 9cbf8...194
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Kunne aldri hatt det bra og kosa meg med å se på dyremishandling. Vil virkelig anbefale deg å revurdere det. Er vel minst like ille som elefanter i sirkus, om ikke verre Anonymous poster hash: 4e19b...370
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Har sett showet en gang og aldri igjen. Dyremishandling. Anonymous poster hash: ef531...8a7
BikkjeBisk Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Se filmen blackfish så blir du aldri å tenke tanken igjen om slikt!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Oi, dette ante jeg virkelig ikke! Jeg tenkte at det var en skikkelig sted jeg, der dyrene fikk god omsorg og pleie. Nå fristet det ikke lenger nei... HI Anonymous poster hash: 990e0...a4b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Signerer de andre! Bare la være.. Se Blackfish! Anonymous poster hash: 4cb37...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå