Gå til innhold

Delfinshow i Alanya, noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser på siden deres at det for "et tillegg i prisen" går an å klappe og svømme med delfinene, men det står ikke noe om hvor stort dette tillegget er. Noen som vet?



Anonymous poster hash: 990e0...a4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000 kr ca. Men jeg ville ikke støttet det. Delfinene der tar selvmord

 

Anonymous poster hash: 9cbf8...194

Skrevet

Kunne aldri hatt det bra og kosa meg med å se på dyremishandling. Vil virkelig anbefale deg å revurdere det. Er vel minst like ille som elefanter i sirkus, om ikke verre



Anonymous poster hash: 4e19b...370
Skrevet

Har sett showet en gang og aldri igjen. Dyremishandling.

 

 

 

Anonymous poster hash: ef531...8a7

Skrevet

Se filmen blackfish så blir du aldri å tenke tanken igjen om slikt!

Skrevet

Oi, dette ante jeg virkelig ikke! Jeg tenkte at det var en skikkelig sted jeg, der dyrene fikk god omsorg og pleie. Nå fristet det ikke lenger nei...

 

HI



Anonymous poster hash: 990e0...a4b
Skrevet

Signerer de andre! Bare la være.. Se Blackfish!

 

 

Anonymous poster hash: 4cb37...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...