Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 .. Og jeg føler ingenting ! Ikke anger -er bare litt redd for å bli ferska. Det var veldig enkelt å gjøre det. Er vel et tegn på at jeg ikke er gla nok i han ?? Selvom jeg er jo glad i han. . Han andre jeg var utro med er jeg da ikke interessert i noe mer med men kjenner han fra før .. Gjøre det slutt er vel det mest riktige å gjøre likevel? Anonymous poster hash: 67685...021
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Ja, du må gjøre det slutt. Det må hun aldeles ikke. Anonymous poster hash: ce304...673
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Hva mener du med "kjæresten" ? Er det en du dater bare eller? Selv om du har vært utro trenger det ikke bety at du må gjøre det slutt eller at forholdet er dømt til å bli mislykket. Anonymous poster hash: ea0cc...f7a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Hva mener du med "kjæresten" ? Er det en du dater bare eller? Selv om du har vært utro trenger det ikke bety at du må gjøre det slutt eller at forholdet er dømt til å bli mislykket. Anonymous poster hash: ea0cc...f7a Vi er vel det man kan kalle kjærester da. Men bor ikke sammen! Han sier vi er kjærester og har vært det i ca 6 mnd .. Jeg sier det med anførselstegn fordi jeg sliter med å se på oss som 100% kjærester, kanskje mer dating ? Aner ikke. Kanskje derfor jeg klarte å være utro også .. Anonymous poster hash: 15453...38a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Hvis du er utro etter 6 mnd, er ikke "kjæresten" den rette for deg! Anonymous poster hash: a78be...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå