Gå til innhold

Hacke kjærestens Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mine grunner, ikke døm. Har prøvd å prate med ham, men kommer ingen vei..

Noen som har gjort det uten å bli oppdaget?

Anonymous poster hash: f088d...dc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe  :krangle:

Anonymous poster hash: b895c...eb3
Skrevet

min eks, glemte alltid og logge av, og han skrev og la passordet så det var lett og finne, ved datan og slik

Skrevet

Jeg hadde keylogger på pc`n min som ex`en pleide å bruke..fikk alt av passord og all chattinga til elskerinnene:)

Anonymous poster hash: b2050...af0
Skrevet

Hva er keylogger??

Anonymous poster hash: dc80d...5d9

Skrevet

min eks, glemte alltid og logge av, og han skrev og la passordet så det var lett og finne, ved datan og slik

Haha. Hvorfor skriver du bare "og" ?

Anonymous poster hash: abd85...a02

Skrevet

Haha. Hvorfor skriver du bare "og" ?

Anonymous poster hash: abd85...a02

Skrevet

Her var det "hacking" av e-post. Eller hacking og hacking, når en mann gir meg handlelapp som inneholder utskrift fra mail fra elskerinne på baksiden og skriver passord til e-posten sin synlig på en lapp som ligger på PC-bordet, så er det kun å taste inn passordet og sjekke e-posten. Fikk nok grunnlag til skilsmisse uten at han hadde noe han skulle ha sagt (la frem meldingene for familievernkontoret fordi han prøvde å påstå at det var jeg som ødela familien og var vanskelig, mens han var en engel).

Anonymous poster hash: 80801...4b1
Skrevet

HI- du sier at du har forsøkt å snakke med ham, men at det ikke nytter. Det at dere tydeligvis ikke greier å kommunisere sammen er mer enn nok til å ikke fortsette et forhold med denne mannen!

Det å hacke facebookkontoen hans eller lignende er en avsporing. Dere greier ikke kommunisere godt nok med hverandre og det er ikke tillit i forholdet. Du trenger ikke å hacke noe som helst for å vite hva som er best for deg å gjøre...

Å fortsette et forhold til en mann som du ikke har tillit til og som du ikke kan kommunisere med, det er å be om seigpining. Det forholdet har ingen fremtid.

Så dropp hackingen, det har ingen hensikt. Tilliten er ikke der og da heller ikke grunnlaget for et godt forhold.

Vær glad han bare er kjæresten din, da er dere ikke så etablert.

Gå heller og finn en mann du føler du kan stole på.

Anonymous poster hash: e0073...960
Skrevet

Mulig vi er rare når det gjelder epost å Facebook o.l her, men vi har begge full tilgang til hverandres "greier". Mest fordi det er lettvint, men også fordi vi ikke føler for å ha noe privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...