Gå til innhold

Dele stort rom, eller hvert sitt lite rom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss et hus på drømmeplassen. Huset er ikke så stort, så vi mangler et rom.

Det er et rom der på ca 18 kvm. Nå lurer jeg på hva dere tenker om at to gutter på 10 og 12 år deler dette rommet, eller om vi deler rommet ikke to, og de får hvert sitt rom på ca 9 kvm?

Hva ville dere gjort?

Bygge på er uaktuelt ikke mange år fremover.

 

Anonymous poster hash: f1484...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvert sitt rom. Her har mine to jenter på 9 og 12 år hvert sitt knøttsmåe rom. Det hadde blitt krig om de skulle delt da den ene er ekstremt ryddig og den andre har samlemani.

 

Anonymous poster hash: 73ecc...9f7

Skrevet

Når de er så store ville jeg nok delt det i to små rom. Jeg har selv to gutter på 10 og 12 år, og selv om de kommer godt overens og gjerne inkluderer hverandre når de har med seg venner hjem, så liker de begge å ha mulighet til å trekke seg tilbake til et sted som er bare sitt.



Anonymous poster hash: a7b34...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...