Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Jeg hadde akkurat kommet meg skikkelig i gang med trening igjen etter noen års pause, og så blir jeg syk! Onsdag måtte jeg holde meg hjemme fra jobb med bommulshode, kjempesår hals, dotter i ørene og verk i kroppen, torsdagen og fredagen var hakket bedre og jeg fikk kreket meg på jobb. I går gikk det over til rennenese og hes stemme og mer generelt uvel og slapp, mens jeg i dag er mer tett i nesen og ikke fullt så slapp. Dersom jeg blir enda bedre i morgen, kan jeg trene igjen på tirsdag tror dere? Sånn at jeg kommer meg inn i rutinen igjen? Anonymous poster hash: 432ac...549
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Ja Anonymous poster hash: b60f0...1f3
Lille krøll Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Når du har feber eller vondt i halsen når du svelger skal du aldri trene. Ellers kan du trene men tilpasse intensitet til dagsform. Jo "sykere" jo roligere.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Jeg hadde aldri feber, det får jeg nesten aldri samme hvor syk jeg er, men halsen var vond ja! Nå har jeg ikke vondt i hasen lenger, den er mer litt tørr eller kløende, og formen er mye bedre. Det er mest hoste og tett nese nå, jeg er ikke noe videre slapp lenger. Jeg pleier normalt sett å jogge i ca 30 min og så trene ca 40-50 min med styrke, men jeg kan kutte ut joggeturen og ta ned litt vekt på styrken slik at jeg ikke pusher meg så mye, da går det vel fint? HI Anonymous poster hash: 432ac...549
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Det er mye bedre å droppe trening et par dager ekstra og bli helt bra igjen, enn å presse seg hardt for tidlig og bli gående å hangle i lang tid. Ikke tren hardt før kroppen er bra igjen, men litt lett trening, raske gåturer, rolig jogging ol kan du sikkert starte med når du er kvitt feberen og helt god i halsen. Anonymous poster hash: 46d66...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå