Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Sliter dere med bilkjøring? Jeg har lagt ganske mye på meg og har fått ganske stor mage og store pupper. Jeg blir dårlig og kvalm når jeg kjører bil. Magen blir presset opp mot puppene og bøylene på bh skjærer seg inn i øvre del av magen. Jeg blir så kvalm og må kneppe opp buksa for å få magen nedover. Jeg tror nok at jeg bør få større bukser og bh, men sliter skikkelig på langkjøring. Er dette et vanlig problem blant dere andre som er store? Anonymous poster hash: 67545...69c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Nei, har ikke det problemet. Men har problem med å ta på meg sokker, sko osv. Er gravid i 9. måned og har store pupper. Anonymous poster hash: f057a...b33
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Om jeg skal være helt ærlig med deg så hadde jeg heller gjort et grep med overvekten. Jeg er selv 30-40 kg for tung og slet med å bøye meg ned. Jeg har barn og jeg vil ikke at min egoistiske levevei går ut over deres hverdag. Så jeg tok heller grep nå og er på vei nedover igjen i vekt enn å kjøpe større klær når jeg igjen la på meg etter lengre tid med fråtsing.. Om overvekten hemmer deg til daglig slik du beskriver er nok desverre ikke større klær løsningen for deg. Anonymous poster hash: c2b42...b7a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Jeg vet jeg bør ta grep, men synes det er vannskelig. Ble bare så uvant når jeg nå ble så kvalm av presset i øvre del av magen, så ble litt usikker på om dette var et vanlig ubehag hos andre overvekige eller om jeg var syk Anonymous poster hash: 67545...69c
Gulosten™ Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Nei, har heldigvis lange bein så jeg sitter laaaangt unna rattet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Hender at bøylene på bh klemmer litt mot magen ja. Men ellers har jeg ikke de problemene du nevner. Går helt fint å kjøre bil på lange turer. Nå vet jeg ikke hvor stor du er, men siden det var stor mage og pupper du nevnte kan jeg fortelle at jeg er 95 kg, 170 høy og Haar bh str 75h. Har ikke noe problem med å finne komfortable klær, har heller ikke egne klær jeg kjører i. Går mest med jeans og enkle gensere. Det eneste som kan være litt problem er vinterjakker som er trange i overarmene og det kan være litt ubehagelig når jeg strekker armene lenge for å holde i rattet. Men da tar jeg av jakken eller har en tynnere genser under. Anonymous poster hash: 0eeab...92f
augustmini Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er normalvektig, men kjenner igjen denne følelsen om jeg sitter for lenge med for stramme bukser. Det vil nok hjelpe å gå opp en størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå