Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Støvsugeren ligger konstant fremme, men selv om den ble brukt i går må jeg bruke den i dag også. Har ikke hund eller andre dyr men vi er to barn og to voksne. syns det er helt ekstremt mye Noen som har vunnet krigen? Anonymous poster hash: 3e8cd...18e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Vi har et ullteppe (sånne kuler) som støvet noe enormt. Støvsuger hver dag, det er det eneste som funker. Anonymous poster hash: 0991a...e4d
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Støvsugeren ligger konstant fremme, men selv om den ble brukt i går må jeg bruke den i dag også. Har ikke hund eller andre dyr men vi er to barn og to voksne. syns det er helt ekstremt mye Noen som har vunnet krigen? Anonymous poster hash: 3e8cd...18e Gå ut mens solen er oppe, gå inn igjen når skumringen kommer... Ute av øye, ute av sinn Anonymous poster hash: 396eb...acc
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Støvsugeren ligger konstant fremme, men selv om den ble brukt i går må jeg bruke den i dag også. Har ikke hund eller andre dyr men vi er to barn og to voksne. syns det er helt ekstremt mye Noen som har vunnet krigen? Anonymous poster hash: 3e8cd...18e Gå ut mens solen er oppe, gå inn igjen når skumringen kommer... Ute av øye, ute av sinn Anonymous poster hash: 396eb...acc Hehe Enig! Sola er ond på den måten, peker ut alt som ikke er 100% prikkfritt Anonymous poster hash: 3e8cd...18e
MammantilNurket Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Kjøp dere Roomba Du kan programmere den til å kjøre en runde til fast tid hver dag. Genialt!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Har dere varmekabel samt matt gulv? Det hadde vi før og syns det la seg masse støv i ett. Etter at vi skiftet til mye flatterende gulv merker vi stor forskjell Vi har også bygd inn trappa så slipper støvet å samles seg under den, og sluttet å ha mye ting fremme. Lever i minimalistisk stil og null tepper og ingen gardiner ( har investert plisse gardiner). Noen syns sikkert vi har det kjedelig hos oss, men dem om det. Vi prioriterer heller å bruke tida å være mest mulig i lag med ungene våres Anonymous poster hash: 5d81c...494
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Slutt å vaske vinduer, skift til litt svakere lyspærer og kom dere ut på dagtid. Anonymous poster hash: 1ded9...72a
skinnfilla Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Kjøp dere Roomba Du kan programmere den til å kjøre en runde til fast tid hver dag. Genialt! Haha, så du hun som sovnet og våknet med roombaen fast i håret? Præhæhæ, kjipt
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Luft mer! Jeg er dårlig på å lufte på vinteren. Fyrer ikke for kråkene, og vi har ventilasjonsanlegg, så bruker aldri å ha oppe vinduer, men da blir det mye støv. Begynn å luft 5min hver dag. Anonymous poster hash: e3874...c4b
MammantilNurket Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Kjøp dere Roomba Du kan programmere den til å kjøre en runde til fast tid hver dag. Genialt! Haha, så du hun som sovnet og våknet med roombaen fast i håret? Præhæhæ, kjipt Hehe ... Den så litt ugrei ut, ja. Vi har ikke hatt problemer med det, altså
HunMedDeBlå Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Jeg støvsuger 3-5 ganger om dagen. To voksne, to barn og en baby. Mye gå grunn av at det er så mye gris med spon og diverse fra veden. Blir fysisk dårlig av å trakke på ting på gulvet. Ser jeg en smule, så tar jeg over hele gulvet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Teppetype har alt å si! Hadde flettet ullteppe før, var lo og støv over alt, byttet til syntetisk, 1000 ganger bedre. Merker det støver ekstra i de kalde mnd, og vi fyrer ikke med ved. Men fant ut at det er ullklærne som loer mest, samt tykke kardigans ol. Har en kardigan som loer og støver noe helt forferdelig. Ellers er støvmopp genialt, svisj/svusj, borte! 😊 Anonymous poster hash: f6441...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå