Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Nå bruker jeg anonymknappen. Da jeg var fire år var vi på besøk hos noen bekjente at moren min. De hadde en gutt som var på alder med meg. Vi lekte på rommet til gutten. Jeg husker at gutten hadde en liten mann på rommet sitt. Dette høres selvsagt helt vannvittig ut, men det var altså en liten mann på rommet hans. Mannen var på størrelse med oss barna. Han samhandlet ikke direkte med oss, men gikk litt rundt og gutten tok ikke noen notis av mannen. Når jeg skriver dette ser jeg at dette høres helt på trynet ut, men slik var det altså. Gutten hadde altså en liten skjeggete mann i litt gammeldagse klær på rommet sitt. Jeg forsøkte i etterkant å fortelle dette til mamma, men hun forsto ikke. Vi besøkte aldri disse menneskene igjen av en eller annen grunn. Jeg har mange ganger forsøkt å finne en forklaring på dette. Hva var dette egentlig? Hallusinerte jeg? Noen som har noen tanker? Anonymous poster hash: b3e6d...44e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Det sies at barn ser mer enn voksne, siden de voksne har lukket sansene sine. Det er ingen tvil om at det kan ha vært en mann der. Kanskje en gammel bestefar som likte å passe på. Anonymous poster hash: e21a6...cd2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Det var vel en gnom eller nisse da. Anonymous poster hash: 8c497...797
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Det var vel en gnom eller nisse da. Anonymous poster hash: 8c497...797 Det har jeg faktisk lurt på, men det finnes jo ikke gnomer eller nisser. Hi Anonymous poster hash: b3e6d...44e
Pengetreet Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Det er vanskelig å si, det kan a vært reelt, men det er også vanlig å "legge til" opplevelser på ting man har opplevd i barndommen. Jeg ønsker for all del ikke å ta fra deg denne opplevelsen. Bare du kan kjenne etter om dette var reelt eller ikke. De fleste spirituelle går i fantasi-fella opp til flere ganger, spesielt mens de fremdeles er uerfarne. Etter hvert kommer evnen til å skille mer på plass. Det er en erfaringsvei, som det meste annet
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Det var vel en gnom eller nisse da. Anonymous poster hash: 8c497...797 Det har jeg faktisk lurt på, men det finnes jo ikke gnomer eller nisser. Hi Anonymous poster hash: b3e6d...44e Det er også mange som hevder at folk ikke går igjen. Anonymous poster hash: e21a6...cd2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Det er vanskelig å si, det kan a vært reelt, men det er også vanlig å "legge til" opplevelser på ting man har opplevd i barndommen. Jeg ønsker for all del ikke å ta fra deg denne opplevelsen. Bare du kan kjenne etter om dette var reelt eller ikke. De fleste spirituelle går i fantasi-fella opp til flere ganger, spesielt mens de fremdeles er uerfarne. Etter hvert kommer evnen til å skille mer på plass. Det er en erfaringsvei, som det meste annet Opplevelsen er jo helt vannvittig. Jeg har ikke opplevd noe liknende hverken før eller siden, og jeg er egentlig veldig lite spirituell av meg. Jeg skulle gjerne hatt en forklaring. Det kan godt være at det var fantasien min som spilte meg et puss. Anonymous poster hash: b3e6d...44e
Pengetreet Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Det er vanskelig å si, det kan a vært reelt, men det er også vanlig å "legge til" opplevelser på ting man har opplevd i barndommen. Jeg ønsker for all del ikke å ta fra deg denne opplevelsen. Bare du kan kjenne etter om dette var reelt eller ikke. De fleste spirituelle går i fantasi-fella opp til flere ganger, spesielt mens de fremdeles er uerfarne. Etter hvert kommer evnen til å skille mer på plass. Det er en erfaringsvei, som det meste annet Opplevelsen er jo helt vannvittig. Jeg har ikke opplevd noe liknende hverken før eller siden, og jeg er egentlig veldig lite spirituell av meg. Jeg skulle gjerne hatt en forklaring. Det kan godt være at det var fantasien min som spilte meg et puss. Anonymous poster hash: b3e6d...44e Kanskje du må slå deg til ro med at dette vil du ikke få et sikkert svar på Det er vanskelig å si, det kan a vært reelt, men det er også vanlig å "legge til" opplevelser på ting man har opplevd i barndommen. Jeg ønsker for all del ikke å ta fra deg denne opplevelsen. Bare du kan kjenne etter om dette var reelt eller ikke. De fleste spirituelle går i fantasi-fella opp til flere ganger, spesielt mens de fremdeles er uerfarne. Etter hvert kommer evnen til å skille mer på plass. Det er en erfaringsvei, som det meste annet Opplevelsen er jo helt vannvittig. Jeg har ikke opplevd noe liknende hverken før eller siden, og jeg er egentlig veldig lite spirituell av meg. Jeg skulle gjerne hatt en forklaring. Det kan godt være at det var fantasien min som spilte meg et puss. Anonymous poster hash: b3e6d...44e Kanskje du må slå deg til ro med at dette vil du ikke få et sikkert svar på. Min intuisjon sier at denne opplevelsen din var reell, men jeg kan ikke garantere det. Intuisjonen min er sterkest når det gjelder meg selv og mine nærmeste. Ang alveriket så er ikke alle eventyrene bare hentet ut fra løse luften
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Det er vanskelig å si, det kan a vært reelt, men det er også vanlig å "legge til" opplevelser på ting man har opplevd i barndommen. Jeg ønsker for all del ikke å ta fra deg denne opplevelsen. Bare du kan kjenne etter om dette var reelt eller ikke. De fleste spirituelle går i fantasi-fella opp til flere ganger, spesielt mens de fremdeles er uerfarne. Etter hvert kommer evnen til å skille mer på plass. Det er en erfaringsvei, som det meste annet Opplevelsen er jo helt vannvittig. Jeg har ikke opplevd noe liknende hverken før eller siden, og jeg er egentlig veldig lite spirituell av meg. Jeg skulle gjerne hatt en forklaring. Det kan godt være at det var fantasien min som spilte meg et puss. Anonymous poster hash: b3e6d...44e Kanskje du må slå deg til ro med at dette vil du ikke få et sikkert svar på Det er vanskelig å si, det kan a vært reelt, men det er også vanlig å "legge til" opplevelser på ting man har opplevd i barndommen. Jeg ønsker for all del ikke å ta fra deg denne opplevelsen. Bare du kan kjenne etter om dette var reelt eller ikke. De fleste spirituelle går i fantasi-fella opp til flere ganger, spesielt mens de fremdeles er uerfarne. Etter hvert kommer evnen til å skille mer på plass. Det er en erfaringsvei, som det meste annet Opplevelsen er jo helt vannvittig. Jeg har ikke opplevd noe liknende hverken før eller siden, og jeg er egentlig veldig lite spirituell av meg. Jeg skulle gjerne hatt en forklaring. Det kan godt være at det var fantasien min som spilte meg et puss. Anonymous poster hash: b3e6d...44e Kanskje du må slå deg til ro med at dette vil du ikke få et sikkert svar på. Min intuisjon sier at denne opplevelsen din var reell, men jeg kan ikke garantere det. Intuisjonen min er sterkest når det gjelder meg selv og mine nærmeste.Ang alveriket så er ikke alle eventyrene bare hentet ut fra løse luften Takk Det var et fint råd. Anonymous poster hash: b3e6d...44e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Du spør om svar fra de som har greie på 'overnaturlige' ting, men avfeier det kanskje mest sannsynlige overnaturlige her ( nemlig nisser/genomet) med at det ikke finnes??? 😅 Anonymous poster hash: 8c497...797
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Ei jeg kjenner ble enke når dattera var bare 2 år. I flere mnd etter faren døde så var det tydelig at jenta kunne se faren. Fordi daglig så sa hun plutselig "se pappa!" og pekte opp. Og da hadde hun alltid en lengre samtale med han, på at nivå som en 2-åring selvfølgelig. Hun lo mye og sa at faren kilte henne. Men etter ca ett år tok det slutt, først da begynte datteren å skjønne at faren var borte, hun hadde jo møtt han daglig etter han døde. Kan ha vært fantasi, men har en 2-åring så god fantasi og over så lang tid? Hun hevdet bastant at han var der om noen spurte om hun tullet, og kunne ikke skjønne at de andre ikke så han. Var ingen av hennes eldre søsken som så han. Om du faktisk så en liten mann så var han kanskje der Anonymous poster hash: 97ef1...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå