Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Hei Vi er en gruppe damer som diskuterte priser på mat når vi spiste ute (type kro f.eks). Spriket var naturligvis stort så nå lurer jeg på hva dere ville ha betalt for dette? Har bare tatt med noen eksempler Kjøttkaker med tilbehør Kokt laks med tilbehør Hamburgertallerken Fish and chips Buffet med godt utvalg Vi sprikte veldig mellom svarene så hadde vært gøy å se hva dere mente. Spesielt buffet ble vi ikke enige om Anonymous poster hash: 93ab5...bc3
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Hei Vi er en gruppe damer som diskuterte priser på mat når vi spiste ute (type kro f.eks). Spriket var naturligvis stort så nå lurer jeg på hva dere ville ha betalt for dette? Har bare tatt med noen eksempler Kjøttkaker med tilbehør Kokt laks med tilbehør Hamburgertallerken Fish and chips Buffet med godt utvalg Vi sprikte veldig mellom svarene så hadde vært gøy å se hva dere mente. Spesielt buffet ble vi ikke enige om Anonymous poster hash: 93ab5...bc3 Kjøttkaker og laks, ca 160 kr Hamburgerrallerken, ca 120 kr Fish&chips, ca 100 kr Buffet, ca 200 kr Men det er egentlig helt umulig å si, for det kommer an på kvaliteten på maten, hvor kroen ligger og størrelsen på porsjonene. Anonymous poster hash: f54ff...a66
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Rundt 100 for fish and chips take away, om den er god. Resten av maten er ikke noe jeg går ut for å spise. Skal jeg bruke penger på restaurant skal det være en restaurant, ikke onkel Billy Bobs himkok-sjappe. Så ingen betalingsvilje der. Anonymous poster hash: 8e82a...d0e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 100 100 150 100 200 Anonymous poster hash: 08213...368
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 150 for buffé og 80 per rett ellers.. Anonymous poster hash: 347a6...a83
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Hei Vi er en gruppe damer som diskuterte priser på mat når vi spiste ute (type kro f.eks). Spriket var naturligvis stort så nå lurer jeg på hva dere ville ha betalt for dette? Har bare tatt med noen eksempler Kjøttkaker med tilbehør Kokt laks med tilbehør Hamburgertallerken Fish and chips Buffet med godt utvalg Vi sprikte veldig mellom svarene så hadde vært gøy å se hva dere mente. Spesielt buffet ble vi ikke enige om Anonymous poster hash: 93ab5...bc3 160 for alle rettene. Rundt 190 for buffet. Hadde det vært et finere sted enn en kro, hadde i hvert fall buffetprisen gått betraktelig opp. Anonymous poster hash: 74c12...4d2
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Rundt 100 for fish and chips take away, om den er god. Resten av maten er ikke noe jeg går ut for å spise. Skal jeg bruke penger på restaurant skal det være en restaurant, ikke onkel Billy Bobs himkok-sjappe. Så ingen betalingsvilje der. Anonymous poster hash: 8e82a...d0e Enig i at det er forskjell på kro og restaurant, men dette synes jeg var en i overkant snobbete uttalelse gitt. Hva skal til for at du definerer et etablissement som restaurant da? Er TGI Fridays og Hard Rock Cafe også "Billy Bobs himkoksjappe"? Er Bølgen & Moi "Billy Bobs himkoksjappe" (de serverer jo tross alt "hamburgertallerken")? Jeg kjenner jeg bare tviler så utrolig sterkt på at du ALDRI spiser hamburger ute på restaurant. Det kan selvsagt hende at det stemmer, men da er du si så fall en del av en svært liten gruppe nordmenn tror jeg. Det finnes også mange steder som serverer norsk tradisjonsmat som kjøttkaker med tradisjonelt tilbehør som er anerkjent som svært bra restauranter, feks Oldemors Karjol på Jevnaker (jeg må nevne steder i nærheten der jeg bor, for det er det jeg kjenner til, men vet at det også finnes slikt ellers i landet). Eller er det bare fanncy restauranter med minimum 5-retters meny og vinpakke som gjelder? Anonymous poster hash: f54ff...a66
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Hei Vi er en gruppe damer som diskuterte priser på mat når vi spiste ute (type kro f.eks). Spriket var naturligvis stort så nå lurer jeg på hva dere ville ha betalt for dette? Har bare tatt med noen eksempler Kjøttkaker med tilbehør Kokt laks med tilbehør Hamburgertallerken Fish and chips Buffet med godt utvalg Vi sprikte veldig mellom svarene så hadde vært gøy å se hva dere mente. Spesielt buffet ble vi ikke enige om Anonymous poster hash: 93ab5...bc3 Men hva slags priser kom frem blant damene dine da, HI? Det hadde vært interessant å høre det også synes jeg. Anonymous poster hash: f54ff...a66
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Ville høre litt før jeg la ut forslagene fra oss ;-) Kjøttkaker med tilbehør 160 krKokt laks med tilbehør 180 krHamburgertallerken 130 krFish and chips 110 krBuffet med godt utvalg 220 kr HI Anonymous poster hash: 93ab5...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå