Twintipp og himmelblå Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Gitt Londontur til niesen min til bursdag, og lurer på hva deres jenter p samme alder synes er kult? Vi skal på Victoria Secret, og Camden Market, de obligatoriske butikkene i Oxford street og primark. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Hadde vel kanskje droppa Victorias om hun er under 16. Få med dere noen severdigheter også, ikke bare shopping😃 Anonymous poster hash: 8a851...d8a
Ziva Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 London Eye, Portobello Road og kanskje en båttur på Themsen.
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2015 Victoria S, er ikke mitt ønske for å si det slik!🙈 De vil dit pga sminke/kremer/parfymer da, det skal være sagt.
Ziva Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Glemte Harrods, kjøp lunch der og spis i Hyde Park ute i det fri
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2015 Glemte Harrods, kjøp lunch der og spis i Hyde Park ute i det fri Tusen takk for tips:)
Tipp topp Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Vår jente på 10 år elsker fortsatt Hamleys.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 I tillegg til det som er nevnt : Covent Garden, London Eye og London Zoo, eve. Sea Life Anonymous poster hash: b1286...f8f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Naturhistorisk museum og Science Museum er barnevennlige. Første har ganske kul dinosauravd. Og de er gratis. Dropp Madam Tussaude dersom det kommer opp. Båttur på Themsen er fint.
Iselilja Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Musikalen Matilda var en stor hit her! Enig med deg ang Camden, et skattkammer tiåringen her elsker (han er gutt, men uansett) London Eye hadde jeg glatt droppet. Tower er spennende, spesielt hvis man kjenner til historien om Anne Boleyn og Tudors. Gikk rett hjem hos meg da jeg var på den alderen. Hvor lenge blir dere? Dagsutflukt til Oxford er fint hvis dere har noen dager. Selv har jeg sansen for østlondon. Hackney og Islington har mye fint å by på. Får helt reisefeber selv Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå