Gå til innhold

Noen som er lik meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig god lytter...men misliker å snakke om meg selv. Liker å høre andre fortelle historier, men liker ikke så godt å fortelle selv. Føler min stemme er mindre viktig enn andre sin....

Er introvert...samtidig som jeg liker at det skjer noe rundt meg og synes det er spennende med andre mennesker...

 

Anonymous poster hash: e413f...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at det frister lite å reise på ferie sammen med andre familier, må være noen jeg er veeeldig trygg på. Helst familien som feks søsken eller besteforeldre

 

Anonymous poster hash: e413f...efe

Skrevet

Jeg er som deg :) Blir uvel av å snakke om meg selv, og vrir samtalen raskt over på den andre/noe annet. Kunne aldri dratt på ferie uten mulighet til å trekke meg tilbake. Drar gjerne med familie, men det må finnes retrettmulighet eller rom for litt alenetid, enten helt alene eller med kjernefamilien.

 

Anonymous poster hash: c2e42...369

Skrevet

Hi her. Jeg vrir også samtalen fort over til den andre.Deler generelt lite om meg og mine med andre..

Skrevet

Jeg var som deg. Jeg har alltid vært introvert og henter energi ved å være alene. I jobben min møter jeg mange mennesker som står i vanskelige livssituasjoner og jeg lytter derfor mye til dem.  

Gradvis har jeg fått forståelse av at min stemme er like viktig som alle andre sin. Hos meg bunnet mye i mindreverdsfølelse. Jeg var liksom ikke viktig.  Jeg har de senere årene jobbet mye med meg selv for å endre dette tankemønsteret. Jeg er fremdeles introvert, men jeg vet at jeg er like viktig og min stemme er like viktig - som alle andre sine.

Skrevet

Jeg ble litt fascinert over at slike som deg faktisk finnes på ordentlig, for jeg tror nå når jeg tenker meg om, at jeg hat møtt en del som er som deg. Selv er jeg tvert i mot. Jeg snakker i vei med hvem som helst om nesten hva som helst, og må ærlig innrømme at jeg gjerne snakker om meg selv dersom noen gidder å lytte. Problemet mitt er at jeg synes det er uhøflig av meg å bare snakke om meg og så ikke høre om andre, så jeg blir litt stresset når andre da vrir samtalen bort fra seg selv igjen når jeg da høflig forhører meg om dem og sine liv. Det har faktisk aldri falt meg inn at noen liker denne skjevfordelingen av samtaleemne. Ha... der lærte jeg noe nytt! :)



Anonymous poster hash: 49dbb...025
Skrevet

Sånn er jeg å. Er en privat person enkelt og greit.

 

Anonymous poster hash: 514d0...b31

Skrevet

 

Jeg ble litt fascinert over at slike som deg faktisk finnes på ordentlig, for jeg tror nå når jeg tenker meg om, at jeg hat møtt en del som er som deg. Selv er jeg tvert i mot. Jeg snakker i vei med hvem som helst om nesten hva som helst, og må ærlig innrømme at jeg gjerne snakker om meg selv dersom noen gidder å lytte. Problemet mitt er at jeg synes det er uhøflig av meg å bare snakke om meg og så ikke høre om andre, så jeg blir litt stresset når andre da vrir samtalen bort fra seg selv igjen når jeg da høflig forhører meg om dem og sine liv. Det har faktisk aldri falt meg inn at noen liker denne skjevfordelingen av samtaleemne. Ha... der lærte jeg noe nytt! :)

 

Anonymous poster hash: 49dbb...025

Jeg er akkurat som deg. Får også dårlig samvittighet av å bare snakke om meg selv. Men hvordan vet man egentlig om den man snakker med har lyst til å fortelle om seg selv, eller synes det er helt ok å bare lytte? Jeg opplever ofte at spesielt en venninne stiller mange spørsmål om meg og nesten aldri snakker om seg selv, men jeg vet jo ikke om det er fordi hun er som HI, eller om hun opplever meg som veldig dominant.

 

Anonymous poster hash: 18378...8d2

Skrevet

Akkurat som å lese om meg selv :)

 

Anonymous poster hash: 508d6...679

Skrevet

Det er slitsomt å være ekstrovert å ha en samtale med ekstremt introverte. Jeg blir stresset når andre ikke bidrar til samtalen i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: c3f7c...7e2

Skrevet

Ja, jeg er lik deg.

 

Skulle virkelig ønske at jeg var mer ekstrovert!

 

Har alltid lidd av sosial fobi, men går nå på antidepressiva som har hjulpet meg veldig med den sosiale fobien.

 

Anonymous poster hash: c4ffe...5cd

Skrevet

Hi her. Jeg er ikke ekstremt sjenert og en sånn person som ikke bidrar i en samtale...jeg er glad i å prate og å bli kjent med nye mennesker. På mine premisser. ..er ikke noe glad i store folkemengder. Trives best på tomannshånd. Kjekt å høre at vi er flere. Jeg er god på å se andre;)

Skrevet

Jeg er også sånn. Slitsomt. Er også veldig sensitiv på andre og deres væremåte og humør.

Skrevet

Jeg er også veldig sensitiv på andres humør og væremåte...tapper meg for energi...

Skrevet

Det er slitsomt å være ekstrovert å ha en samtale med ekstremt introverte. Jeg blir stresset når andre ikke bidrar til samtalen i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: c3f7c...7e2

Jeg var den første som svarte. Jeg bidrar absolutt til samtaler, men foretrekker å snakke om andre ting enn meg selv. For eksempel politikk, kultur, forskning, samtalepartneren etc. Kan fint prate, liker bare ikke å være midtpunkt :)

 

Anonymous poster hash: c2e42...369

Skrevet

 

Det er slitsomt å være ekstrovert å ha en samtale med ekstremt introverte. Jeg blir stresset når andre ikke bidrar til samtalen i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: c3f7c...7e2

Jeg var den første som svarte. Jeg bidrar absolutt til samtaler, men foretrekker å snakke om andre ting enn meg selv. For eksempel politikk, kultur, forskning, samtalepartneren etc. Kan fint prate, liker bare ikke å være midtpunkt :)

 

Anonymous poster hash: c2e42...369

Og liker heller ikke å diskutere folk som ikke er tilstede.

 

Anonymous poster hash: c2e42...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...