Gå til innhold

Gi meg styrke. Nå oppfører jeg meg som en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk. Skikkelig syk. Helt jævla elendig. Første diagnose halsbetennelse, men etter fem dager på antibiotika uten bedring, men forverring var jeg tilbake hos legen og da viste det seg at jeg hadde både halsbetennelse og lungebetennelse.

Byttet til ery max eller hva den heter og har tatt i to hele dager. Men fortsatt blir både hals og hoste verre. Eneste bedring er at feber har gått ned fra 40 til 37-38.

Jeg holder på å bli gal. Har så innmari vondt i kroppen og det føles ut som om jeg skal besvime hele tiden.

Når kan jeg forvente bedring. Jeg sliter med å puste.

Anonymous poster hash: 05e67...61b

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tror du skal se det an det utløpet av i morgen. Hvis ikke markant bedring, konferer med legevakt. Men synes jo febernedgangen viser at det går riktig vei.

Skrevet

Du har nok influensa OG pneumoni..

Anonymous poster hash: 635cb...9b3

Skrevet

Takk for svar. Tror også det er flere ting på en gang. For er skikkelig elendig. Får ikke sove med mindre jeg sitter.

Skrevet

Takk for svar. Tror også det er flere ting på en gang. For er skikkelig elendig. Får ikke sove med mindre jeg sitter.

Dersom du er såpass tungpusten synes eg du skal ta kontakt med lege på nytt. 

Skrevet

Ble du testet for kyssesyken? For et par år siden fikk jeg halsbetennelse ut av ville h......

Legen tok ingen prøver,konstanterte streptokokkinfeksjon og jeg ble satt på antibiotika. Etter 3 dager hvor det bare var blitt verre,klarte ikke svelge mitt eget spytt,og klarte knapt stå på bena,bar det til legevakta på kvelden. Ble lagt inn og de tok masse prøver,viste seg at jeg hadde kyssesyken. Ble liggende på sykehuset en uke og fikk væske iv.

God bedring til deg.

Anonymous poster hash: 6e986...e69

Skrevet

Ta kontakt med legevakten i dag, du. Det kan være greit å få vurdert om du skal innlegges en dag eller to.

God bedring.

Anonymous poster hash: 098f8...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...