Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hadde du akseptert og synes det var helt greit at mannen din hadde vært med en mannlig og en kvinnelig kollega på privat helgetur uten partnere? Alle 3 er gift/ eller har samboere, 2 av de har og barn. Anonymous poster hash: 9cbc7...9f6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Ja, det hadde vært helt greit for meg. Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: c5697...ff9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Jeg fikk med en gang en dårlig følelse. Usikker gitt! Anonymous poster hash: 3cb89...906
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Jeg fikk med en gang en dårlig følelse. Usikker gitt! Anonymous poster hash: 3cb89...906 Hva gjør at du fikk en dårlig følelse her? Anonymous poster hash: 9cbc7...9f6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Jeg fikk med en gang en dårlig følelse. Usikker gitt! Anonymous poster hash: 3cb89...906 Hva gjør at du fikk en dårlig følelse her? Anonymous poster hash: 9cbc7...9f6 For det første virker det kanskje som om du er litt i tvil selv, og jeg har stor tro på magefølelsen. For det andre stusser jeg på at de vil på helgetur uten partnere, bare de tre. Hadde det vært alle på jobben, eller 5-6 stk hadde det vært greit, men hvorfor vil de tre på tur alene? De er så få at det ikke hadde blitt mange om kjærestene hadde vært med. Hvordan er arbeidsforholdet deres til vanlig? Og for det tredje, det er nå en ting å gjøre noe sosialt sammen, men hvorfor en hel helg? Også en hel helg uten partnerene sine? Snodig! Anonymous poster hash: 3cb89...906
Mia_73 Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Kanskje det er en liten bedrift eller det er en liten gruppe som kommer særdeles godt overens? Om jeg hadde en god følelse kommer an på hvordan det har vært snakk om disse kollegaer en stund. Forteller mannen ofte at han og de 2 andre har en god tone og at det er gøy sammen med dem, kanskje gått på lønningspils ville det være helt greit med en tur. Hadde han plutselig kommet med et forslag om folk han omtrent aldri har nevnt og ikke brukt et minutt av sin private tid før, da ville jeg nok lurt på hvorfor han plutselig vil reise på tur med dem.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Høres lugubert ut, spør du meg. Anonymous poster hash: 2b651...b5c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Null stress for min del. Jeg er ofte på turer med kollegar uten at det er noe muffins på gang. Anonymous poster hash: 03035...808
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Altså bare mannen og kvinnen alene?! Nei, det hadde jeg ikke tolerert! Anonymous poster hash: 728a5...16c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Helt greit for meg. Mannen skal på ski med noen kollega snart, uten partnere. Anonymous poster hash: 79175...f06
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Det spørs hva formålet / målet med turen var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå