Gå til innhold

Sender dere ut like mange kort etter fødsel?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sender ut takkekort med bilder, invitasjon til dåp med bilder og etter dåpen selvfølgelig et takk for dåpsgaven bilde....

gjør dere det også???:P Tenker litt at det blir mye kort og bilder på folk:P At de blir lei....hehe

Anonymous poster hash: 0e680...6c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også kommer vel julekort med bilder oppå toppen der igjen da, tenker jeg?

Ja, det er i overkant mye. 

Har ikke kommet så langt selv enda at jeg må sende ut, men har selv mottatt takk for gaven v/fødsel kort, og julekort (hadde fått enda ett om jeg hadde gitt dåpsgave), og jeg synes det er mye med de to jeg har fått. 

Er desverre ikke såååå interessert i andre sine barn, og de havner helst usynlig i ei hylle frem til jeg rydder gjennom og kaster det..

Anonymous poster hash: ab5b1...e88
Skrevet

Da barnet var døpt sendte vi ut like takkekort til alle, altså de var like på bildene. Delte korta opp i 3 grupper, med forskjellige tekster.

Til de som ga bare dåpsgave: "Tusen takk for gaven jeg fikk til dåpen"

Til de som bare ga fødselsgave: "Tusen takk for gaven jeg fikk til min fødsel"

Til de som gav til både fødsel og dåp: "Tusen takk for gavene jeg fikk til min fødsel og dåp"

Ellers blir det jo millioner av takkekort og bilder.

Anonymous poster hash: 6a10f...8c1

Skrevet

Jeg har unger født på høsten. Vi sendte ut kort med bilde før jul. Individuell tekst ut fra hvilke gaver vi hadde fått (barsel, dåp, evt begge) i tillegg til at vi skrev god jul og godt nyttår. Det antallet kort du beskriver blir litt meget ja.

Anonymous poster hash: 5a6d2...338

Skrevet

Jeg har unger født på høsten. Vi sendte ut kort med bilde før jul. Individuell tekst ut fra hvilke gaver vi hadde fått (barsel, dåp, evt begge) i tillegg til at vi skrev god jul og godt nyttår. Det antallet kort du beskriver blir litt meget ja.Anonymous poster hash: 5a6d2...338

Invitasjon til dåpen sendte vi heller ikke ut, de inviterte ble varsla verbalt:-)

Anonymous poster hash: 5a6d2...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...