Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Vi sender ut takkekort med bilder, invitasjon til dåp med bilder og etter dåpen selvfølgelig et takk for dåpsgaven bilde.... gjør dere det også??? Tenker litt at det blir mye kort og bilder på folk:P At de blir lei....hehe Anonymous poster hash: 0e680...6c8
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Også kommer vel julekort med bilder oppå toppen der igjen da, tenker jeg? Ja, det er i overkant mye. Har ikke kommet så langt selv enda at jeg må sende ut, men har selv mottatt takk for gaven v/fødsel kort, og julekort (hadde fått enda ett om jeg hadde gitt dåpsgave), og jeg synes det er mye med de to jeg har fått. Er desverre ikke såååå interessert i andre sine barn, og de havner helst usynlig i ei hylle frem til jeg rydder gjennom og kaster det.. Anonymous poster hash: ab5b1...e88
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Da barnet var døpt sendte vi ut like takkekort til alle, altså de var like på bildene. Delte korta opp i 3 grupper, med forskjellige tekster. Til de som ga bare dåpsgave: "Tusen takk for gaven jeg fikk til dåpen" Til de som bare ga fødselsgave: "Tusen takk for gaven jeg fikk til min fødsel" Til de som gav til både fødsel og dåp: "Tusen takk for gavene jeg fikk til min fødsel og dåp" Ellers blir det jo millioner av takkekort og bilder. Anonymous poster hash: 6a10f...8c1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har unger født på høsten. Vi sendte ut kort med bilde før jul. Individuell tekst ut fra hvilke gaver vi hadde fått (barsel, dåp, evt begge) i tillegg til at vi skrev god jul og godt nyttår. Det antallet kort du beskriver blir litt meget ja. Anonymous poster hash: 5a6d2...338
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har unger født på høsten. Vi sendte ut kort med bilde før jul. Individuell tekst ut fra hvilke gaver vi hadde fått (barsel, dåp, evt begge) i tillegg til at vi skrev god jul og godt nyttår. Det antallet kort du beskriver blir litt meget ja.Anonymous poster hash: 5a6d2...338 Invitasjon til dåpen sendte vi heller ikke ut, de inviterte ble varsla verbalt:-) Anonymous poster hash: 5a6d2...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå