Gå til innhold

Greit å vite hvor man har venninner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som jeg har vært der for gjennom en vanskelig tid. Hver dag (mange ganger daglig) i lang tid nå. Det er jeg gjerne for det tenker jeg at venner gjør. Har for det meste vært via tlf og så har vi møttes en gang i uka. Jeg har jobb, barn om mann som opptar mye av resterende tid. Og selvsagt andre venner.

Så fram til saken! Jeg foreslo i går at jeg , henne og en venninne av henne kunne møtes i kveld og kanskje lage litt mat eller bare ta et glass vin sammen. Da sier hun at hun ikke helt visste om det passet og at hun allefall IKKE skulle drikke noe alkohol. Jeg sa at hun kunne jo tenke på det og se om det passet.

Nå ser jeg at hun har lagt ut bilder på Facebook av de to der de skåler med øl . Er jo ikke verdens undergang men kjenner faktisk at det stikker litt....hadde hun sagt at de to hadde planer og at det passet litt dårlig så ok!

Kjenner at jeg ikke har så lyst til å være så tilgjengelig som jeg har vært....kanskje smålig av meg men hadde satt pris på om hun heller var ærlig med meg . Er jeg bare smålig? 😔

Anonymous poster hash: 5f455...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du er smålig!! Syns det var veldig dårlig gjort av henne!!

Anonymous poster hash: cce2f...d5f
Skrevet

Synes dette er veldig frekkt av henne :-O Dersom hun ikke hadde hatt lyst til å treffe deg eller noe så hadde det kanskje vært bedre om hun hadde sagt det? Eller i hvert fall sagt at hun ikke kunne fordi.. Selv om hun går gjennom noe som kanskje er vanskelig så betyr ikke det at hun ikke skal ta hensyn til andre.

Anonymous poster hash: 9eb9f...c48
Skrevet

Utrolig råttent gjort!

Anonymous poster hash: 5bc95...5be
Skrevet

Utrolig råttent gjort!

Og nei, du er ikke smålig om du vil kutte ned på kontakten.

Skrevet

Nei du er ikke smålig!

Vær utilgjengelig fremover du.

Skjønner godt at du er skuffet.

Skrevet

Huff! Jeg hadde rygget en god del tilbake om jeg var deg. Slike venner har jeg ingen plass til.

Anonymous poster hash: 3fd6e...500
Skrevet

Takk! Da er jeg kanskje ikke så tullete som jeg trodde 😊 Hadde hun sagt at det ikke passet så ingen problem! Det må jo være lov. Ja ja...nå vet jeg det. HI

Anonymous poster hash: 5f455...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...