Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hva sier dere? Ingen oppmerksomhet på morsdagen, ei heller Valentine's. Har to små barn, hadde håpet de kunne få litt drahjelp til markering på morsdagen. Snakker ikke om gaver, men en tegning eller en blomst. De 10 siste bursdagene mine har jeg kjøpt mine egne gaver, bakt min egen kake. Vi feirer selvfølgelig hans bursdager, farsdag m.m. I kveld ble jeg muggen, fyller snart år og har bestemt meg for å dra ut av huset. Uff, kunne satt pris på en liten oppmerksomhet. Alle ønsker vi vel å bli verdsatt. Bare litt trist. Føler meg som ei gammel, ubrukelig og stygg kjerring. Anonymous poster hash: c686c...e3f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Stakkars deg, høres ut som mannen din trenger en oppvekker. Jeg får heller ingenting til morsdag eller valentinsdag, men bursdagsgave synes jeg man skal slippe å kjøpe selv. Si til mannen hva du ønsker deg til dagen da, kanskje han tar et hint? Anonymous poster hash: f99cb...7f0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 samme her. Han får de fineste gaver- ALLTID! Han får hørt det! Og hvis han ikke blir bedre nå til min bursdag kommer jeg til å bestille meg en langweekend bort på hans kort resten av mine (ca 50) bursdager :-p Anonymous poster hash: ec696...23c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor gidder du gi ham noe da? Han ser tydelig ikke stort på noen av delene, så skulle han kommentere det, så sier du bare at du trodde han ikke brydde det med sånt da han aldri gjorde noe for deg, ikke engang oppmuntret barna til å lage en tegning til morsdag. Men kommunikasjon er nok nøkkelordet her. Snakk med ham. Si at du synes sånne dager er betydningsfulle. Litt oppmerksomhet hadde vært godt, i det minste. Anonymous poster hash: 73e31...6e0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Hva sier dere? Ingen oppmerksomhet på morsdagen, ei heller Valentine's. Har to små barn, hadde håpet de kunne få litt drahjelp til markering på morsdagen. Snakker ikke om gaver, men en tegning eller en blomst. De 10 siste bursdagene mine har jeg kjøpt mine egne gaver, bakt min egen kake. Vi feirer selvfølgelig hans bursdager, farsdag m.m. I kveld ble jeg muggen, fyller snart år og har bestemt meg for å dra ut av huset. Uff, kunne satt pris på en liten oppmerksomhet. Alle ønsker vi vel å bli verdsatt. Bare litt trist. Føler meg som ei gammel, ubrukelig og stygg kjerring. Anonymous poster hash: c686c...e3f Seriøst! Hvordan er forhold nå ? hva med og åpne munnen å snakke om problemene. Bli litt fy forbanna på han. For og si det mildt så har du rett til og kjefte han huden full. Hadde aldri godtatt noe som det der.. Triste greier. Bli forbanna på han og spør han hvor samvittigheten hans er? Eller om du ikke vil det. Vent til hans bursdag eller fars dag så gi pokker i bursdagen osv. Ingen kake, ingen gaver. Kun vanlig brødmat til middag. Så får han kjenne på det selv. Anonymous poster hash: 5d315...2bf
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Hi her. Jeg har tatt det opp. Kjeftet, furtet og grått. Han sier selv at jeg overdriver, at han ikke er materialistisk. Hadde vi ikke hatt barn, så hadde jeg tatt igjen. Eneste jeg kan nå, er å knipe igjen.......Det triste er at jeg vet jeg blir tatt for gitt. Takk for svar jenter! Anonymous poster hash: c686c...e3f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Dårlig med oppmerksomhet her også... Fikk bursdagsgave da.... Men han gratulerte meg ikke med morsdagen en gang... Trist... Og tenk om han bare en helt vanlig dag kunne kommet med en liten blomsterbukett til meg? Anonymous poster hash: d7136...488
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Hadde dette skjedd her så hadde ikke mannen fått oppmerksomhet på sine dager. Noen synes sikkert det er barnslig, men jeg synes rett skal være rett. Vi feirer morsdaf og farsdag, men ikke valentine. Anonymous poster hash: 3b15b...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå