Gå til innhold

Ferie med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg får en del igjen på skatten og i feriepenger. Vi ønsker ikke å reise bort i sommer ettersom termin er i mai og babyen er så liten. Planen er derfor at mannen tar ferie oktober/november og at vi drar på ferie en uke eller to. Mannen er redd for å reise med baby og lurer på om dere har fine feriemål å anbefale til reise med baby på 5-6 mnd?

Anonymous poster hash: 68ec6...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser dere i november risikerer dere dårlig flyvær. Mye storm den tiden. Ville satset på f.eks Kypros i september.

Anonymous poster hash: 96bb5...224

Skrevet

Ok :) Takk for tips. Hvordan er det med oktober?

Jeg er ikke redd for verken fly eller reisemål. Mannen min er bare bekymret for varme og sol fordi han syns babyen er liten ;)

Skrevet

Ok :) Takk for tips. Hvordan er det med oktober?

Jeg er ikke redd for verken fly eller reisemål. Mannen min er bare bekymret for varme og sol fordi han syns babyen er liten ;)

I oktober er Kypros litt risky da det er lansering og muligens kaldt. Familien har leilighet der, og har hørt flere være uheldig den måneden.

Generelt er det sånn at jo yngre babyen er jo enklere er den å ha med på tur. En på 6 mnd vil gjerne bevege seg rundt, mens en på 3-4 mnd gjerne kan ligge og bare observere. Men om bekymringene til mannen din går mer på immunforsvar osv så er det jo slik at jo eldre jo mer robust er babyen...

Skrevet

*lavsesong

Skrevet

Gran canaria er vel tryggest værmessig. Har reist dit med små barn selv (enda mindre) :) når vi reiser med de minste foretrekker vi sunwing resorts. Der er et lite på gc, og et litt større på Tenerife.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...