Gå til innhold

Var dette barnslig av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ringte meg igår og inviterte meg med på Kielfergen, kun oss to, romantisk tur. Jeg ble kjempeglad og sa at jeg skulle ordne meg pass. 

Plutselig nå fortalte han at han har invitert min mor og søster med på turen! Jeg ble irritert, og da sa han at jeg skulle få blomster når han kom hjem fra jobb. Jeg sa at jeg ikke trenger blomster, men at jeg ikke lenger er så jævlig motivert til å dra, så han får kjøpe pass til meg. 

Barnslig av meg?

Anonymous poster hash: d449e...567
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er barnslig.

Anonymous poster hash: e7a4b...a2a
Skrevet

Hadde blitt litt snurt jeg og 😣

Anonymous poster hash: e735a...971

Skrevet

Det var iallfall ikke modent og reflektert ;)

Skrevet

Forstår at du kan ha blitt skuffet, men ærlig talt, han er jo en mann med initiativ! Og så vennlig som inviterer din mor og søster. Du høres bortskjemt ut.

Anonymous poster hash: 3f201...f71

Skrevet

Absolutt.

Anonymous poster hash: 5eb58...0e7
Skrevet

Hadde mannen invitert svigermor med på vår kjæreste tur, hadde jeg nok også blitt barnslig gitt. Dårlige sosiale antenner på mannen din etter min mening.

Skrevet

Han burde spurt deg før han inviterte dem. Det er vel ikke noe straff å betale passet ditt, men han har sikkert tatt poenget.

Anonymous poster hash: eacd1...724

Skrevet

Blomster og ring? Tur og giftemål?

Anonymous poster hash: 0d850...335

Skrevet

Når han faktisk sa "Kun oss to", og så all the sudden så inviterer han de to? Nah-ah, tror jeg hadde reagert på omtrent lik måte som du gjorde. Hadde blitt forbanna og droppa det, slik at han hadde lært.

Anonymous poster hash: f645b...b6f
Skrevet

Hadde mannen invitert svigermor med på vår kjæreste tur, hadde jeg nok også blitt barnslig gitt. Dårlige sosiale antenner på mannen din etter min mening.

Det er ikke svigermor til HI som er invitert med, men mor til HI. Vesentlig forskjell her mener jeg...

Anonymous poster hash: 72ba8...63e

Skrevet

Hvis han først hadde sagt at det var kjærestetur, og så var det plutselig ikke det likevel - da hadde jeg også blitt skuffa.....

Anonymous poster hash: 3cb7d...efb
Skrevet

Romantisk tur med mor og søster på slep?? Jeg hadde blitt superskuffa!

Anonymous poster hash: 5f609...e48

Skrevet

Det er ikke svigermor til HI som er invitert med, men mor til HI. Vesentlig forskjell her mener jeg...Anonymous poster hash: 72ba8...63e

My bad. Men like ille etter min mening. Skal man på kjærestetur inviterer man ikke foreldre med, det være seg mor eller svigermor.
Skrevet

Jeg hadde også reagert rimelig barnslig om han hadde invitert andre på vår tur uten å diskutere det med meg. Jeg liker dessuten ikke overraskelsesturer, jeg vil være med å bestemme tidspunkt, lugar osv. Hva skulle de blomstene være til? Plaster på såret? Hvorfor hadde han invitert med dine slektninger? 

Skrevet

Det var HENNES mor og søster han inviterte. Jeg hadde blitt kjempeglad.

Skrevet

Bortskjemte damemenneske.

Anonymous poster hash: 5a89e...f99

Skrevet

Seriøst?? Hadde du blitt kjempeglad når du hadde gledet deg til kjærestetur, og så hadde fått visst at din mor og din søster skulle være med??

Skrevet

Jeg hadde blitt takknemlig og glad for tur med mennesker jeg er glade i.

Anonymous poster hash: 8401b...97f
Skrevet

Du hadde blitt kjempeglad for å bli invitert på kjærestetur med din samboer, søster og din mor?  

Jeg hadde blitt passe oppgitt på mannen om han hadde forespeilet en kjærestetur for oss to, men så dratt med min mor. :eeeh:  For meg er det da ikke lenger en kjærestetur, men en familietur. Hyggelig det for all del, men ikke når man er forespeilet en tur for to.

Skrevet

Jo flere jo bedre! Jeg synes det hadde vært topp!

Anonymous poster hash: 8c913...fd6

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Noe må ha skjedd, og plutselig har han endt opp med å invitere flere, eller de har invitert seg selv med. Ikke optimalt, men hold ut og la ham forstå at neste gang må det bare være dere som skal på tur.

Skrevet (endret)

Seriøst?? Hadde du blitt kjempeglad når du hadde gledet deg til kjærestetur, og så hadde fått visst at din mor og din søster skulle være med??

Min mor og søster bor langt unna så vi treffes sjeldent. Hadde min mann overrasket meg med tur med dem hadde jeg blitt kjempeglad. Mannen min derimot bor rett i nærheten ( i samme hus, når jeg tenker meg om) så at kjæresteturen hadde blitt utsatt for en familietur hadde vært helt ok. Vi to kan alltid ta en kjærestetur, men det er litt vanskeligere å få alt til å klaffe med "hele familien" Endret av Jezebel
Skrevet

Du hadde blitt kjempeglad for å bli invitert på kjærestetur med din samboer, søster og din mor?

Jeg hadde blitt passe oppgitt på mannen om han hadde forespeilet en kjærestetur for oss to, men så dratt med min mor. :eeeh: For meg er det da ikke lenger en kjærestetur, men en familietur. Hyggelig det for all del, men ikke når man er forespeilet en tur for to.

Har svart en annen som lurte på det samme😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...