Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Tikket i kveld inn en sms med invitasjon til barnebursdag i morgen kl.12. Vet at andre jenter på avdelingen i barnehagen ble invitert tidligere i uken da min datter snakket om det og jeg forklarte henne at det er ikke alle som inviterer alle. Men nå tikket det altså inn en invitasjon. Resteplass? Jeg tror det Anonymous poster hash: 92e90...25a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Mye mulig. Eller at de har glemt henne og kommet på henne nå. Men det har vel ingen betydning? Anonymous poster hash: 0f60b...05e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Kan være en invitasjon som har blitt forlagt. Jeg har gjort det flere ganger, har da sendt sms til de det gjelder. Anonymous poster hash: eb818...81c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Mye mulig. Eller at de har glemt henne og kommet på henne nå. Men det har vel ingen betydning? Anonymous poster hash: 0f60b...05e Har ingen betydning for barnet. Hun ble veldig glad. Bare litt spesielt å komme med en invitasjon kvelden før bursdagsselskapet. Anonymous poster hash: 92e90...25a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Mye mulig. Eller at de har glemt henne og kommet på henne nå. Men det har vel ingen betydning? Anonymous poster hash: 0f60b...05e Har ingen betydning for barnet. Hun ble veldig glad. Bare litt spesielt å komme med en invitasjon kvelden før bursdagsselskapet. Anonymous poster hash: 92e90...25a Ville du heller at de skulle latt det være, hvis de hadde glemt henne ? Anonymous poster hash: c7b89...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå