Gå til innhold

Er jeg slem mot katten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en katt som ikke er sterilisert enda (skal til uka), og er derfor ikke ute enda heller. Hun er snart 10 mnd og klar for å gå ut når hun er sterilisert. Nå har hun løpetid og jeg blir gal. Hun får masse kos, men når hun ikke vil det så går hun å mjauer høyt i gangen. Dette er rett utenfor rommet hvor babyen sover og katten vekker babyen og eldste med dette bråket. Katten har et "eget" rom med et kattehus hun ligger og sover på og titter ut av vinduet. Kassa, mat og vann står også der inne. Når det blir for ille så legger jeg henne der inne og lukker døra. Da blir det stille og hun sover. Er det slemt?

Anonymous poster hash: c6246...f83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke slemt 🐱💜

Skrevet

Ja det vil jeg påstå. Men om du derimot går inn dit sammen med henne og leker, koser etc en stund Før du lukker døra og går. Så nei. Men ellers vil hun jo kjenne det som straff.

Dette er en del av ansvaret man tar på seg ved å skaffe seg katt faktisk. Så da må du leve med det.

Anonymous poster hash: 92c8c...0c6

Skrevet

Tja, du får sterilisere henne når løpetiden er over nå, så slipper du å føle deg slem og høre på all den jamringa. 

Anonymous poster hash: db275...097
Skrevet

Tja, du får sterilisere henne når løpetiden er over nå, så slipper du å føle deg slem og høre på all den jamringa. 

Ha ha, leste nå at det skulle gjøres til uka. Pass bare på at løpetiden er over før hun blir sterilisert. 

Skrevet

Ser hun skal steriliseres til uka. Hvis dere hadde sterilisert henne for 3-4 mnd siden, hadde dere sluppet dette. Driver med katteoppdrett, og vet hvor slitsomme noen katter kan være når de løper!! Det er bare å holde ut!! :)

Anonymous poster hash: d1b39...46c
Skrevet

Ja, jeg synes det er slemt å lukke en kattunge alene inne på et rom

Anonymous poster hash: 044b1...5bc
Skrevet

Ser hun skal steriliseres til uka. Hvis dere hadde sterilisert henne for 3-4 mnd siden, hadde dere sluppet dette. Driver med katteoppdrett, og vet hvor slitsomme noen katter kan være når de løper!! Det er bare å holde ut!! :)

Anonymous poster hash: d1b39...46c

Vi kjøpte henne på dyrebeskyttelsen og fikk beskjed om at de tok kontakt når de hadde bestilt time, men det gjorde de aldri. Så vi bestilte selv, derfor ble det så sent. Lille pusen sover i fanget mitt nå da ♡

Anonymous poster hash: c6246...f83

Skrevet

Ser hun skal steriliseres til uka. Hvis dere hadde sterilisert henne for 3-4 mnd siden, hadde dere sluppet dette. Driver med katteoppdrett, og vet hvor slitsomme noen katter kan være når de løper!! Det er bare å holde ut!! :)Anonymous poster hash: d1b39...46c

Vi kjøpte henne på dyrebeskyttelsen og fikk beskjed om at de tok kontakt når de hadde bestilt time, men det gjorde de aldri. Så vi bestilte selv, derfor ble det så sent. Lille pusen sover i fanget mitt nå da ♡Anonymous poster hash: c6246...f83

Godt å høre ❤️

Anonymous poster hash: 044b1...5bc

Skrevet

La meg se om jeg forstår dette riktig...

Du er ansvarlig nok til å ikke ville ha pusen ute når hun har løpetid. Du har bestilt time til sterilisering som en ansvarlig dyreeier. Hun har et eget rom med hus, mat og vann OG hun får kos av deg?

Ja, du er nok veldig slem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...